Gå til innhold

Hvor lang tid tar d før d vises på test?

Anbefalte innlegg

dancing_queen

Hei.

Menser har nå uteblitt i min mens-uke... Jeg går på ppiller, og begynner på nytt brett i morgen. Jeg tok en test i dag, og den var negativ. Men kan det hende det tar litt tid før det vises på en test? Eks burde jeg ta en ny test om en uke? Mensen er alltid presis hos meg, så jeg skjønner ikke hva det kan være. Jeg utsatte mensen, korrekt, for et par mnd siden, men fikk til rett tidspunkt forrige mnd, så ingen ting gikk galt der. Dobbeltsjekket med legen at jeg utsatte og begynte igjen rett.

Kan jeg være gravid mon tro?

• 2 måneder senere...

Fortsetter under...

Gjest teddygutt

fra befruktning skjer er det ca 14 dager til du ser resultatet,kan det stemme med når du sist hadde sex?hvis du har det regelmessig så er det ikke så lett å vite da.men siden mens har uteblitt og du tester negativt tror jeg ikke at du er gravid,men for sikkerhets skyld kan du vente noen dager og ta test.Skulle du være gravid er det ikke bevist at p-piller skader et evt foster.kan være flere grunner til at mensen er forsinka,stress,trening,eller bare løpske hormoner..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...