4barns mor-77 Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Forstår egentlig ikke hvordan du kan unngå å kjenne en fyr inni deg - uansett hvor liten han er. Ellers er du nok ikke alene om å trives med store peniser, enten det er på grunn av det visuelle, følelsen av å fylles opp, eller hva det nå måtte være. Det er likevel snodig hvis du ikke kjenner "noe", men jeg antar du overdrev. Tror det er lite som kan gjøres hvis du trives best med store peniser, og uansett hva enkelte sier har jeg ingen tro på at "størrelsen ikke har noe å si". Det er klart den har noe å si, enten det er små, medium eller xl du trives med. "Det er likevel snodig hvis du ikke kjenner "noe", men jeg antar du overdrev." Godt mulig det er snodig, men jeg har faktisk opplevd det jeg... Men han slet i tillegg med for tidlig sædavgang, så det ble jo igrunn ikke så mye å "kjenne etter". Ble slutt mellom oss etterhvert, men vi er verdens beste venner den dag i dag, 7 år etter. Ikke dårlig bare dèt. Har prøvd de ganske store også, men min nåværende mann har en akkurat helt passe tissemann. Ikke stor den eller, men fungerer helt fantastisk. Tror mye av sex problemene rundt omkring kan komme av feil eller mangel på (de rette)følelsene jeg...? Eller som noen sa her, at den rett og slett vokser seg "litt mer selvsikker" om man tar tiden til hjelp...? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/249430-for-liten-penis/page/2/#findComment-1973088 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 "Det er likevel snodig hvis du ikke kjenner "noe", men jeg antar du overdrev." Godt mulig det er snodig, men jeg har faktisk opplevd det jeg... Men han slet i tillegg med for tidlig sædavgang, så det ble jo igrunn ikke så mye å "kjenne etter". Ble slutt mellom oss etterhvert, men vi er verdens beste venner den dag i dag, 7 år etter. Ikke dårlig bare dèt. Har prøvd de ganske store også, men min nåværende mann har en akkurat helt passe tissemann. Ikke stor den eller, men fungerer helt fantastisk. Tror mye av sex problemene rundt omkring kan komme av feil eller mangel på (de rette)følelsene jeg...? Eller som noen sa her, at den rett og slett vokser seg "litt mer selvsikker" om man tar tiden til hjelp...? Jo, men altså; som noen skriver under her kjenner man også en finger og en tunge inne i seg, og med mindre vi virkelig snakker minikølle, vil enhver penis være større enn en tynn finger - ergo må enhver kvinne, med mindre hennes vagina er som en overhøvla tunnel i omkrets, føle en penis inni seg. Jeg vet fint lite om hvordan det føles når noen fyller opp vaginaen jeg ikke har, men jeg vil likevel tro det er det samme for oss menn - og vi merker definitivt forskjell fra kjønn til kjønn, uten at denne forskjellen trenger å ha noe som helst med sexfølelsen å gjøre. At det kan ha noe å si er dog faen så sikkert. Jeg har vært borti kvinner med ... eh - dimensjoner jeg også, og tro meg: Det merkes. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/249430-for-liten-penis/page/2/#findComment-1973097 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mumitrollet Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Og hvordan løser de det problemet? *nysgjerrig* Mange tips er kommet i denne tråden, så om løsningen blir en kobinasjon av fysiske og psykiske faktorer får de se på selv, evt gjøre det slutt. Men ignoreres over lang tid kan det neppe. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/249430-for-liten-penis/page/2/#findComment-1974042 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.