Gå til innhold

grensen mellom interessert, forhold og ikke interessert

Anbefalte innlegg

Gjest Mellom to stoler

Har falt for en person jeg er litt usikker på hvor jeg står hen med. Vi har hatt sex flere ganger og vekslet en haug med sms osv, men ikke "blitt sammen". I tillegg virker det som om vedkommendes interesse kan ha dabbet litt av, men jeg er usikker på om jeg bare tar feil. Hvor mye oppmerksomhet bør man regne med å få fra den andre part i de tre ulike scenarioene? Mister man plutselig interessen, eller er en forklaring nok å være syk?

Hvor ofte er det naturlig å treffes i hvis man er på "dealern" og om man nettopp har blitt sammen?

Fortsetter under...

Gjest Mellom to stoler

Spør han direkte da vel, så får du ett enten eller svar, istedenfor at vi skal sitte her å gjette hva han mener ...

Redd jeg pusher for mye hvis jeg sier noe nå. Jeg lurer veldig på om jeg bare er veldig oppmerksomhetssyk om dagen.

Men hvor mye er naturlig for en mann å ta kontakt med en dame han er interessert i?

Gjest spør da vel

Redd jeg pusher for mye hvis jeg sier noe nå. Jeg lurer veldig på om jeg bare er veldig oppmerksomhetssyk om dagen.

Men hvor mye er naturlig for en mann å ta kontakt med en dame han er interessert i?

Hvor mye ? Aner ikke.

Det er iallefall helt normalt at han viser interesse og tar kontakt.

Gjest Humlepungen

Tja. Jeg personlig mener at det ofte viser seg at om en hiver seg ut i sex med en kar utenfor et forhold så er han ofte fornøyd med bare det. Nemlig sex.

Menn gir kjærlighet for å få sex, kvinner gir sex for å få kjærlighet. Det er satt veldig på spissen, men jeg ser at det stemmer ofte.

Kanskje du skal være litt "hard to get" for å vekke interessen hans igjen?

lykke til

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...