Gå til innhold

Nå vi jeg gifte meg

Anbefalte innlegg

Gjest Veldig gifteklar

Og det vil samboeren også så vidt jeg forstår. Men romantikk er ikke hans sterkeste side, så det mest sannsynlige er ikke et frierei, men en enkel avtale.

Men hva sier dere om at jeg for eksempel ønsker meg en ring i julegave eller bursdagsgave? Jeg synes å huske å ha lest her om en som gjorde det.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/249477-n%C3%A5-vi-jeg-gifte-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

*Vinker* Det var meg! Men det var en forlovelsesring da, ikke giftering.

Men dersom vi en gang kommer til å gifte oss blir det heller ikke etter noe frieri er jeg redd. :o) Da blir det vel så vi avtaler at "nå er det mest praktisk at vi gifter oss fremfor bare å bo sammen" tenker jeg. Like greit for meg, men det er kanskje fordi jeg har vært hvit brud en gang før. Den gangen fikk jeg forøvrig frieriet pent innpakket under juletreet!

Gjest Veldig gifteklar

*Vinker* Det var meg! Men det var en forlovelsesring da, ikke giftering.

Men dersom vi en gang kommer til å gifte oss blir det heller ikke etter noe frieri er jeg redd. :o) Da blir det vel så vi avtaler at "nå er det mest praktisk at vi gifter oss fremfor bare å bo sammen" tenker jeg. Like greit for meg, men det er kanskje fordi jeg har vært hvit brud en gang før. Den gangen fikk jeg forøvrig frieriet pent innpakket under juletreet!

:-)

Hvordan, eller hva, var frieriet pent innpakket under juletreet?

Jeg har egentlig ikke behov for noe frieri, men vil ha en fast avtale om at "nå er vi forlovet/nå skal verden få vite at vi skal gifte oss".

Gjest Veldig gifteklar

Ønsker du et romantisk frieri, så fremfør det selv, da vel!

Bare lov at du ikke legger deg naken i gangen og byr på rekesmørbrød, kjøttkaker og gele ;-)

Jeg skjønner at det jeg skrev kan være litt misvisende.

Jeg trenger ikke noe romantisk frieri, men jeg vil gjerne ha en "offisiell" avtale om at nå kan hele verden få vite at vi har bestemt oss for å gifte oss. Jeg er lei av samtaler som "vi skal selvsagt gifte oss en gang".

Hvis jeg bestemmer meg for å fri selv, lover jeg å droppe rekesmørbrødene. :-)

:-)

Hvordan, eller hva, var frieriet pent innpakket under juletreet?

Jeg har egentlig ikke behov for noe frieri, men vil ha en fast avtale om at "nå er vi forlovet/nå skal verden få vite at vi skal gifte oss".

Han hadde kjøpt et pent kort og skrevet inni - spurte vakkert om jeg ville gifte meg med ham. :o) Det lå i en konvolutt som så var innpakket i gavepapir med til-og-fra-lapp.

Annonse

Gjest Ulvinnen

Jeg skjønner at det jeg skrev kan være litt misvisende.

Jeg trenger ikke noe romantisk frieri, men jeg vil gjerne ha en "offisiell" avtale om at nå kan hele verden få vite at vi har bestemt oss for å gifte oss. Jeg er lei av samtaler som "vi skal selvsagt gifte oss en gang".

Hvis jeg bestemmer meg for å fri selv, lover jeg å droppe rekesmørbrødene. :-)

Første avsnitt: Ja, jeg misforstod deg nok.

Andre avsnitt: Veldig bra! :-)

Annonse

Gjest også lysten på frieri...

Bare lov at du ikke legger deg naken i gangen og byr på rekesmørbrød, kjøttkaker og gele ;-)

"Ønsker du et romantisk frieri, så fremfør det selv, da vel!"

Det ønsker jeg meg også nå...og jeg vil bli fridd til, ikke fri selv. ;-)

Håper han spør på en kul måte en dag. ;-)

(du vet nok hvem jeg er, bare spør meg på msn en dag hvis du lurer. Så skal du få flere detaljer.)

Gjest Ulvinnen

(du vet nok hvem jeg er, bare spør meg på msn en dag hvis du lurer. Så skal du få flere detaljer.)

Oj, så spennende! Ja, gjett om jeg skal spørre deg :-D :-D

Er du min liste og??

Enig - det hadde vært enda mer romantisk med cabaret og kokte poteter! ;-)

For ikke å snakke om STUEDE tyttebær! *ho ho*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...