Gjest er det noe på gang?.... Skrevet 11. oktober 2006 Skrevet 11. oktober 2006 er litt stressa , skulle hatt mensen for ca 2mnd. siden, har ikke testet pga. uregelmessig mens.(venter på billigtester i posten) lurer på om symptomene er annerledes med spiral? - må spiralen tas ut? - er det fare for ma? er det noen med erfaring som kan skrive litt info her? takker for svar! *sjikkelig nervøs nå* 0 Siter
Dorthe Skrevet 11. oktober 2006 Skrevet 11. oktober 2006 Jeg har blitt gravid med spiral. Men jeg mistet det i tredje mnd. Det er 26 år siden så jeg husker lite av det bortsett fra at jeg blødde endel på forhånd og at det kom i toalettet. Men jeg var ikke hos legen før etter jeg hadde mistet da. Blødde i noen uker men bodde i et annet land og hadde rett og slett ikke penger. 0 Siter
Gjest er det noe på gang?.... Skrevet 11. oktober 2006 Skrevet 11. oktober 2006 Jeg har blitt gravid med spiral. Men jeg mistet det i tredje mnd. Det er 26 år siden så jeg husker lite av det bortsett fra at jeg blødde endel på forhånd og at det kom i toalettet. Men jeg var ikke hos legen før etter jeg hadde mistet da. Blødde i noen uker men bodde i et annet land og hadde rett og slett ikke penger. så leit klem 0 Siter
Gjest DronningLabana:-) Skrevet 11. oktober 2006 Skrevet 11. oktober 2006 Hormonspiral eller vanlig spiral? Mor ble gravid mens hun hadde vanlig spiral...derfor jeg er her:-) Mors venninne ble også gravid mens hun hadde spiral. 0 Siter
Gjest er det noe på gang?.... Skrevet 11. oktober 2006 Skrevet 11. oktober 2006 Hormonspiral eller vanlig spiral? Mor ble gravid mens hun hadde vanlig spiral...derfor jeg er her:-) Mors venninne ble også gravid mens hun hadde spiral. vanlig spiral 0 Siter
jubalong70 Skrevet 12. oktober 2006 Skrevet 12. oktober 2006 Om du har blitt gravid med spiral så bør du til ultralyd for å se om spiralen kan tas ut. Det er en større risiko for abort i et svangerskap med spiral, derfor prøver man å ta den ut hvis den ligger slik til at det går an. Hvis ikke lar man spiralen være. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.