Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei! er det noen som har peiling på hba dette kan være??

Jeg har vært litt plaget med smerter i underlivet etter sex, og da jeg undersøkte meg fant jeg noen hvite sårskorpelignende ting på innsiden av de indre kjønnsleppene, helt nede ved åpningen. har også fått veldig hvit utflod.

hva i all verden er dette?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/249491-hvite-s%C3%A5r-i-underliv/
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har munnherpes selv, og det ligner ikke på det..det klør ikke heller. men jeg vet ikke hvordan herpes fungerer nedentil?

Jeg vet ikke, har ingen form for herpes selv. Ikke som jeg vet om i allefall.

Men:

"Utslettet starter med små blemmer. Disse sprekker og blir til sår. Sårene gror i løpet av 8-10 dager.

Hos kvinner kan sårene sitte på kjønnsleppene, rundt skjedeåpningen og på livmortappen. Sårene på livmortappen kan bare ses under en gynekologisk undersøkelse."

Jeg vet ikke, har ingen form for herpes selv. Ikke som jeg vet om i allefall.

Men:

"Utslettet starter med små blemmer. Disse sprekker og blir til sår. Sårene gror i løpet av 8-10 dager.

Hos kvinner kan sårene sitte på kjønnsleppene, rundt skjedeåpningen og på livmortappen. Sårene på livmortappen kan bare ses under en gynekologisk undersøkelse."

det høres helt likt ut som den herpesen jeg får på munnen, og da er det (heldigvis!) ikke det jeg har i underlivet:)

Annonse

Gjest one or the other

Herpes:

http://biblia.com/disasters/herpes-5.jpg

Kjønnsvorter:

Vel, ulekre bilder av kjønnsvorter kan du finne ved å google på google - images "condyloma".

Herpes munnsår kan smitte over til underlivet, men trives sjelden i det miljøet og gir seg nesten alltid etter bare 1 utbrudd.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...