Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg og dama har nå vært sammen i et halvt år. Hun betyr absolutt alt for meg, jeg har sett for meg henne som en mulig livspartner. Jeg er en gutt på 23 og hun er ett år eldre. Vi har nesten hvert sammen hver dag siden vi møttes. Det som nettopp nylig har skjedd er at vi flyttet sammen for 1 måned siden, dette følte vi var riktig begge to. Etter en ukes tid var det noen små irritasjoner mot hverandre, som førte til litt små sutring og sånt, som endte med at hun bare gikk fra meg for to uker siden. Grunnen var at hun hadde fått blomster to dager på rad av en hemmelig beundrer. Med det så jeg ikke noe galt i å spørre henne hvor hun trodde det kom fra, med dette trodde hun at jeg tvilte på henne. Noe absolutt ikke var meningen, jeg har alltid stolt på henne. De to siste ukene har hun vært litt hjemme og litt hos hennes foreldre. Vi har nettopp snakket med hverandre, hun sier at på de 3 ukene har hun mistet alle følelsene for meg. Hun vet ikke hva hun skal gjøre, hun sier også at dette har skjedd før, og at hun mener de vil ikke komme tilbake. Nå er jeg helt knust, vet ikke hva jeg skal gjøre, jeg har jo så sinnsykt mye føleser for henne og elsker henne over alt på jord. Har du noen tips og er det sånn at en bare kan skru av alle følelsene og så kommer de ikke tilbake, hva kan en gjøre får å få de tilbake? har vi vært for lite sammen til at vi har en mulighet?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/249526-samboer-mistet-f%C3%B8lelser/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun høres mye yngre ut enn 24, hvis hun mister følelsene for deg fordi du spør hvem hun får blomster av. Jeg synes det ville være rart hvis du ikke spurte.

Det finnes desverre ingen oppskrift på å "tvinge" noen til å elske seg, eller "tvinge" seg selv til å elske noen for den saks skyld. Kanskje er det bare noe hun sier fordi hun er forvirret og fortvilet. Kanskje mente hun det da hun sa det, men "kommer seg" senere.

Lykke til! Hvis hun ikke elsker deg, er hun ikke verdt å samle på.

Takk, jeg kunne ikke huske det ordet om du hadde slått meg i hauet med en hammer...

Avsnitt! Og disse avsnittene er utrolig viktig for leselysten, ikke sant?

Okei, beklager her kommer det litt redigert med avsnitt. Og kanskje litt mer utdypende:

Jeg og dama har nå vært sammen i et halvt år. Hun betyr absolutt alt for meg, jeg har sett for meg henne som en mulig livspartner. Jeg er en gutt på 23 og hun er ett år eldre.

Vi har nesten hvert sammen hver dag siden vi møttes. Det som nettopp nylig har skjedd er at vi flyttet sammen for 1 måned siden, dette følte vi var riktig begge to. Etter en ukes tid var det noen små irritasjoner mot hverandre, som førte til litt små sutring og sånt. Men det har aldri vært noen krangling eller noen uenigheter.

Det endte med at hun bare gikk fra meg for to uker siden. Det som utløste det var at hun hadde fått blomster to dager på rad av en hemmelig beundrer. Med det så jeg ikke noe galt i å spørre henne hvor hun trodde det kom fra, med dette trodde hun at jeg tvilte på henne. Noe absolutt ikke var meningen, jeg har alltid stolt på henne. De to siste ukene har hun vært litt hjemme og litt hos hennes foreldre.

Vi har nettopp snakket med hverandre, hun sier at på de 3 ukene har hun mistet alle følelsene for meg, for alle småtingene som har skjedd gjennom noen uker, som hun har irritert seg over.

Hun vet ikke hva hun skal gjøre, hun sier også at dette har skjedd før, og at hun mener de vil ikke komme tilbake. Nå er jeg helt knust, vet ikke hva jeg skal gjøre, jeg har jo så sinnsykt mye føleser for henne og elsker henne over alt på jord. Har du noen tips og er det sånn at en bare kan skru av alle følelsene og så kommer de ikke tilbake, hva kan en gjøre får å få de tilbake? har vi vært for lite sammen til at vi har en mulighet?

Annonse

Okei, beklager her kommer det litt redigert med avsnitt. Og kanskje litt mer utdypende:

Jeg og dama har nå vært sammen i et halvt år. Hun betyr absolutt alt for meg, jeg har sett for meg henne som en mulig livspartner. Jeg er en gutt på 23 og hun er ett år eldre.

Vi har nesten hvert sammen hver dag siden vi møttes. Det som nettopp nylig har skjedd er at vi flyttet sammen for 1 måned siden, dette følte vi var riktig begge to. Etter en ukes tid var det noen små irritasjoner mot hverandre, som førte til litt små sutring og sånt. Men det har aldri vært noen krangling eller noen uenigheter.

Det endte med at hun bare gikk fra meg for to uker siden. Det som utløste det var at hun hadde fått blomster to dager på rad av en hemmelig beundrer. Med det så jeg ikke noe galt i å spørre henne hvor hun trodde det kom fra, med dette trodde hun at jeg tvilte på henne. Noe absolutt ikke var meningen, jeg har alltid stolt på henne. De to siste ukene har hun vært litt hjemme og litt hos hennes foreldre.

Vi har nettopp snakket med hverandre, hun sier at på de 3 ukene har hun mistet alle følelsene for meg, for alle småtingene som har skjedd gjennom noen uker, som hun har irritert seg over.

Hun vet ikke hva hun skal gjøre, hun sier også at dette har skjedd før, og at hun mener de vil ikke komme tilbake. Nå er jeg helt knust, vet ikke hva jeg skal gjøre, jeg har jo så sinnsykt mye føleser for henne og elsker henne over alt på jord. Har du noen tips og er det sånn at en bare kan skru av alle følelsene og så kommer de ikke tilbake, hva kan en gjøre får å få de tilbake? har vi vært for lite sammen til at vi har en mulighet?

Takk for den redigerte utgaven!

Jeg er lei meg på dine vegne, men jeg tror ikke hun kommer tilbake.

Et halvt år sammen kan gi inntrykk av at alt er bra, men det er "boprøven" som teller. Dere klarte den ikke og du er den sørgende part.

Jeg tror at det hun sier er sant, hun har mistet følelsene for deg. Og har hun det er det ingen vits å forsøke å få henne tilbake, da vil du bare bli såret på nytt.

Du var ikke den rette for henne og da kan ikke hun være den rette for deg! Det er såå vondt å elske noen som ikke elsker enn tilbake.

Men mye verre er et patnerforhold hvor du elsker mer enn henne.

Ikke tenk på hvor mye du elsker henne, tenk på alle feilene hun hadde...

Tenk på når du møter HENNE i ditt liv, så trenger du ikke tenke på noe annet enn henne fordi hun tenker bare på deg!

Håper du lever videre og har lært av dine feilsteg....

klem

Takk for den redigerte utgaven!

Jeg er lei meg på dine vegne, men jeg tror ikke hun kommer tilbake.

Et halvt år sammen kan gi inntrykk av at alt er bra, men det er "boprøven" som teller. Dere klarte den ikke og du er den sørgende part.

Jeg tror at det hun sier er sant, hun har mistet følelsene for deg. Og har hun det er det ingen vits å forsøke å få henne tilbake, da vil du bare bli såret på nytt.

Du var ikke den rette for henne og da kan ikke hun være den rette for deg! Det er såå vondt å elske noen som ikke elsker enn tilbake.

Men mye verre er et patnerforhold hvor du elsker mer enn henne.

Ikke tenk på hvor mye du elsker henne, tenk på alle feilene hun hadde...

Tenk på når du møter HENNE i ditt liv, så trenger du ikke tenke på noe annet enn henne fordi hun tenker bare på deg!

Håper du lever videre og har lært av dine feilsteg....

klem

Jeg begynner visst også å bli gammel og svaksynt, for jeg leste at det er "blodprøven" som teller.

*Ler så jeg rister*

Jeg begynner visst også å bli gammel og svaksynt, for jeg leste at det er "blodprøven" som teller.

*Ler så jeg rister*

Så heerlig. Forsto ikke hva du skrev engang... Blodprøve, tenkte jeg bistert, har vel aldri skrevet noe om boprøve..

Tror du jeg ler eller...

Gjest Hallelujahhh

Dama di virker umoden og ustabil.

Hemmelig beundrer kan være en tidligere elsker hun har hatt godt øye til som plutselig skjønte alvoret da dere valgte å flytte sammen.

Slikt skjer, og jeg synes du skal kutte all kontakt med henne og finne deg ei jente som fortjener din tid og kjærlighet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...