Gå til innhold

Hvilke sexfantasier har dere damer

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Mine fantasier.. (kona er på reise) Da vil jeg gjerne ha med en dame til.. Kona elsker å bli slikket og tatt, men skulle gjerne hatt ei dame til å slikke henne når jeg tar henne..

Kunne ikke tenke meg noen av delene. Æsj:

Blir kvalm bare jeg tenker tanken...

*brekker meg*

Så lenge det varer som piffup! Snart kommer det til å være deres piffdown...

Hvis dere trenger flere i deres kjærlihetsliv, så finnes det ikke noe kjærlighet mellom dere!

Tøys og tull. Vis respekt for hva andre trives med i sitt sexliv. Jeg vet KONKRET at f eks de mest vellykkede trekantopplevelser oppleves av par som har et veldig sterkt, trygt, sjalusifritt, tillitsfullt og kjærlig forhold.

Hvis dere trenger flere i deres kjærlihetsliv, så finnes det ikke noe kjærlighet mellom dere!

"Hvis dere trenger flere i deres kjærlihetsliv, så finnes det ikke noe kjærlighet mellom dere!"

Hehe jeg tror du skal la være å utale deg når du ikke har peiling.

*brekker meg*

Det var da måte på negativitet.

Selv om dine preferanser ikke er de samme som andre, så behøver du ikke å dømme dem nord og ned.

Det finnes faktisk mennesker her i landet som liker å piffe opp sexlivet sitt på ulike måter. Og det finnes folk som gjør ting som er mye mer underlig enn en trekant.

Selv om du ikke liker det, så bør du respektere andres mening.

Slike idiotiske uttalelser er en av de tingene som gjør dette forumet så fantastisk :-)

".........................................."

Annonse

*brekker meg*

Gjør oss andre en tjeneste da, og hold deg unna dette forumet.

Hvis du er nødt til å skrive "æsj" og "fy" som svar til andres interesser, legninger etc., så har du overhodet ingenting her å gjøre. Nei, jeg er hverken sint eller mobbete - det er ganske enkelt slik det er.

"........................................"

*brekker meg*

Huffda, da skulle du visst om mine fantasier! Du hadde sikkert forblidt jomfru resten av livet :o)

PS: Jeg har vært sammen med min mann i 10 år, og vi fantaserer vilt, begge to! Og best av alt; vi elsker hverandre :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...