Gå til innhold

Mase om flerer ting..Sjokolade?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Det vet jeg ikke! Var det? Det kan det ha vært. Var den avbildede damen blond?

:-)

Du burde vel ha husket om en journalist kom og lagde reportasje! ;-) Det var reportasje om quiz, og med bilder og mini-intervjuer av 3-4 quizmastere fra ulike barer i byen.

laguna1365380434

Duh, hvor skal jeg ta med gjengen fra bhg å spise i morgen? På Grünerløkka...

Hm. Skal det være fancy? Billig? Eksotisk? :-)

Anarkali i Thv meyers gt har _nydelig_ indisk, om dere er i mood for det. Lille Asia i markvn har billig og god sushi (og mye annet også), Kittys sushi i Helgesens gt har enda bedre (men gnske dyr) sushi. Bitro Brocante i Thv meyer har gode småretter og smørbrød. Mucho mas (samme gate) god mexicansk, billig også. Ellers har dere Villa Paradiso på Olaf Ryes plass om dere rett og slett vil ha en pizza..(en god en dog..men det kan være litt i overkant pakka der på en fredag) Qba har kjempegode wraps, men det er like mye en bar som et spisested...veldig laidback.

Ellers har de gode og rimelig ting på Fyret, som dog ikke er på løkka, men i gangavstand da det ligger på Youngstorget, og de har gode og rimelige ting..Skipperburger er nam. Bortover i gatene der ligger det også minst et par greske, hvor av hvertfall en har god mat! ;-)

Avanos i Helgesens gt ha god mat, også ligger det en jeg har glemt hva heter rett ved siden av som har helt deilig karibisk mat! MMM! (heter den rett og slett Caribian tro?)

Sånn for eksempel.

Takk! Skal lete litt der! :-)

http://www.tns-gallup.no/index.asp?did=186025&ARGUMENT=sjokolade&title=Kun+18%25+skal+tilbringe+p%E5sken+i+p%E5skefjellet%21+

Kanskje ikke akkurat det du leter etter, men Kvikk Lunsj er den sjokoladen flest nordmenn forbinder med påske....

Annonse

laguna1365380434

http://www.tns-gallup.no/index.asp?did=186025&ARGUMENT=sjokolade&title=Kun+18%25+skal+tilbringe+p%E5sken+i+p%E5skefjellet%21+

Kanskje ikke akkurat det du leter etter, men Kvikk Lunsj er den sjokoladen flest nordmenn forbinder med påske....

Tusen takk! Jeg driver og prøver å finne den generelt mest populære og solgte sjokoladen, men dette er jo veldig kjekt å skrive seg bak øret til senere påskequiz da! :-)

laguna1365380434

Og Pekka visste svaret!

En grunn er vel at de fleste mødre til småbarn ønsker ren sjokolade, tror du ikke?

Tja, eller at vi har dårlig fantasi? ;-)

Kjøper det gjerne selv jeg, om jeg er søtfysen. og ikke klarer å velge mellom de andre.

Gjest Persille

Hm. Skal det være fancy? Billig? Eksotisk? :-)

Anarkali i Thv meyers gt har _nydelig_ indisk, om dere er i mood for det. Lille Asia i markvn har billig og god sushi (og mye annet også), Kittys sushi i Helgesens gt har enda bedre (men gnske dyr) sushi. Bitro Brocante i Thv meyer har gode småretter og smørbrød. Mucho mas (samme gate) god mexicansk, billig også. Ellers har dere Villa Paradiso på Olaf Ryes plass om dere rett og slett vil ha en pizza..(en god en dog..men det kan være litt i overkant pakka der på en fredag) Qba har kjempegode wraps, men det er like mye en bar som et spisested...veldig laidback.

Ellers har de gode og rimelig ting på Fyret, som dog ikke er på løkka, men i gangavstand da det ligger på Youngstorget, og de har gode og rimelige ting..Skipperburger er nam. Bortover i gatene der ligger det også minst et par greske, hvor av hvertfall en har god mat! ;-)

Avanos i Helgesens gt ha god mat, også ligger det en jeg har glemt hva heter rett ved siden av som har helt deilig karibisk mat! MMM! (heter den rett og slett Caribian tro?)

Sånn for eksempel.

laguna - evig takknemlig :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...