Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Det vet jeg faktisk ikke - når jeg gikk fra å være betatt til å bli forelska.

Men jeg husker godt da han for første gang sa at han var glad i meg - og det var før jeg hadde tenkt tanken ut sjøl.

Han husker også hva jeg hadde på meg første gang vi møttes, mens jeg ikke har peiling :o)

*blond*

Fortsetter under...

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

4

• Ares1365380229

4

• Gyda

2

• Yia

2

Mest aktive i denne tråden

Jeg hadde vekslet blikk med en veldig kjekk gutt som gjennom jobb kjørte daglig gjennom plassen jeg bor på.

En av de siste gangene jeg så ham på denne måten smilte vi til hverandre. Noe som fortalte meg at han virkelig hadde lagt merke til meg også. Etter det så jeg ham ikke igjen på flere uker.

Det var da jeg dumpa inn på en fest hos en tidligere kompis. Det første jeg legger merke til i det jeg entrer rommet er denne nydelige gutten jeg har vekslet blikk med tidligere. Og det blikket han sendte meg der og da var nok til å sende meg i bakken. Etter den dagen var vi uatskillelige. Det er nå 10 år siden og vi har 2 jenter sammen.

Med eksen var det virkelig kjærlighet ved første blikk for oss begge to. Skikkelig PANG!!!!

Men mannen min tok det absolutt lenger tid. Men han var så snill og god og grei, og sakte men sikkert så ble det en skikkelig forelskelse som så gikk over i trygg og god kjærlighet.

MEn fremdeles kan jeg føle meg skikkelig forelsket i ham.

• 2 uker senere...
Ares1365380229

Hei lillemus

Jeg fikk en gutt på døren som skulle montere alarm. Han forelska seg i meg med en gang. Men jeg var veldig betatt av han, ved det første møte i døren. Syntes han var så go. :o) Men jeg holdt igjen for jeg viste ikke om han var opptatt el ei. (liker ikke å prøve meg på andre sine menn).

Men heldivis var det galt på alarmen (det var en fæl pipelyd), så han måtte komme ett par turer på besøk til meg. Og da var jeg solgt.

- Viser seg at han planla det med alarmen. For å komme tilbake. akk håndverkere. hehe..

Hei lillemus

Jeg fikk en gutt på døren som skulle montere alarm. Han forelska seg i meg med en gang. Men jeg var veldig betatt av han, ved det første møte i døren. Syntes han var så go. :o) Men jeg holdt igjen for jeg viste ikke om han var opptatt el ei. (liker ikke å prøve meg på andre sine menn).

Men heldivis var det galt på alarmen (det var en fæl pipelyd), så han måtte komme ett par turer på besøk til meg. Og da var jeg solgt.

- Viser seg at han planla det med alarmen. For å komme tilbake. akk håndverkere. hehe..

Å! Så herlig! :-)

Vanskelig å huske, det var tilbake i steinalderen en gang :-)

Men jeg tror det var da han sang, høyt, falskt og skingrende sin egen høyst personlige oversetting og tolkning av "Cry Wolf" med A-ha. (Skriiiiik ulv - wohooo).

Hadde da kjent han lenge...

Annonse

Hei lillemus

Så romantisk da! :o) Skikkelig luring det der!

Hei lillemus

Herlig...:-D

Gjest Ulvinnen

Hei lillemus

Hmmm...

Skal tro om det er derfor vi også stadig må kontakte håndverkerne på nytt, pga dårlig utført arbeid? Og jeg som trodde det skyldtes udugelighet.

Gjest Tiuregg

Det tok minst ni måneder før jeg ble før jeg ble forelska, mens hxn ble forelsket umiddelbart (i utseendet mitt først og fremst tror jeg, siden alt det andre).

Sukk, det er lenge siden nå, og man har blitt eldre og mindre attraktiv.

Annonse

Ares1365380229

Hmmm...

Skal tro om det er derfor vi også stadig må kontakte håndverkerne på nytt, pga dårlig utført arbeid? Og jeg som trodde det skyldtes udugelighet.

Ler.. Kanskje det.

Har du hatt mye problemer med håndverkere? =)

Gjest Ulvinnen

Ler.. Kanskje det.

Har du hatt mye problemer med håndverkere? =)

Ja, en god del. Spesielt med blikkenslagere og rørleggere. Der har det vært utrolig mye slurvefeil.

Dessverre så har ikke "mine" håndverkere vært så kjekke at jeg har hatt lyst til å se dem igjen ;-)

Gjest 40 OG 42 nå

Det var litt spesielt. Jeg ble ikke forelsket med det samme, men betatt. To venner (felles venner) sa til oss begge at den andre er forelsket i deg. De var skikkelig kirsten giftekniver!! Vi var 15 og 17 år gamle da. Vi ble sammen vi ja. Vi giftet oss noen år senere og er gift enda.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...