Gå til innhold

Få henne til å betro seg til meg......

Anbefalte innlegg

Gjest _d_a_n_82

Hei!

Er det noen som har tips til hvordan jeg kan få kjæresten min til å åpne seg litt mer for meg?? Vi har vært sammen i over et halvt år, likevel er det en god del ting om seg selv hun ikke vil fortelle meg. Jeg mener ikke at hun skal fortelle meg alt hun tenker på til enhver tid, på ingen måte. Men det har hendt mer enn en gang at vi har snakket om noe og så kommet inn på et tema hun ikke helt liker. Dette er som regel sex eller noe om familien hennes, spes forholdet til moren.Da skifter hun konsekvenst tema, avfeier det eller går for og gjøre et eller annet "viktig". Det er frustrerende for meg, (sikkert for henne også) jeg bryr meg om henne og vil gjerne vite det slik at jeg kan være der for henne.(det må kanskje nevnes at hun er ganske sjenert, og at det tok lang tid før hun åpnet seg for meg ellers også.. men dette har tatt unormalt lang tid)

Jeg har prøvd å si til henne i en helt annen situasjon at hvis det er noe hun vil snakke med meg om, så er jeg her. Har også prøvd å spørre under avslappende omstendigheter. Dette har ikke ført til noe annet enn dårlig stemning.

Fortsetter under...

Bare gi henne tid.

Når hun forteller deg noe, smått eller stort, vær en aktiv lytter. Still relaterte spørsmål og sympatiser med hennes følelser. Det betyr ikke at du skal være enig med henne, men vis at du forstår at hun føler det slik hun gjør.

Dette vil bygge opp tilliten hennes til deg etterhvert.

Og du... Kjempebra at du er så observant og at du bryr deg så mye om henne! :)

Gjest Elextra

Hvor gammel er hun?

Dette kunne godt vært meg for en del år siden (ikke så mange egentlig). Ikke alle er like øvet i/flinke til å åpne seg om alt, det behøver ikke bety at det er forholdet deres det er noe galt med.

Gi henne tid! Så åpner hun seg nok etterhvert... Men husk at det er lov å holde noen ting for seg selv, også i gode, åpne forhold.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...