Gå til innhold

håper noen kan hjelpe meg...

Anbefalte innlegg

Gjest den dumme  mensen :-(

er det noe man kan bruke for og utsette mensen,eller hoppe over en gang.veit det går ant vist man går på p-pillere men d gjør eg ikke,men skal til legen nå på onsdag går det da ant og få utskrevet p-piller og så hoppe over mens man skal ha søndagen etter?

kjæresten kommer heim da og,da vil eg jo koze meg til sengs me han uten og kjøre brannbil for det syns ingen av oss om...og han skal jo bare være en helg før han drar igjenn så vil så gjerne få kost i senga da...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/249602-h%C3%A5per-noen-kan-hjelpe-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest det finnes

Du kan få resept av legen på piller som du tar fire (?) dager før du venter mensen og en uke eller to fremover (til det er ok å ha mensen igjen).

Så kan du evt samtidig snakke med legen om du etterpå bør begynne på prevensjon (p-piller) som gjør det lettere å utsette / hoppe over mensen ved behov.

Du kan få resept av legen på piller som du tar fire (?) dager før du venter mensen og en uke eller to fremover (til det er ok å ha mensen igjen).

Så kan du evt samtidig snakke med legen om du etterpå bør begynne på prevensjon (p-piller) som gjør det lettere å utsette / hoppe over mensen ved behov.

du kan få prinolut n av din lege, det er på resept

Gjest den dumme  mensen :-(

men lurer og på om det er noen p-piller/minipiller dere kan ambefale,som ikke tar bort sexlysten....????

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...