Gå til innhold

Tålmodighet eller trekke seg unna ?

Anbefalte innlegg

Gjest Den som grubler

Hva tror/anbefaler dere ?

Har mailet med en kar i et halvt års tid. Vi treff hverandre for første gang for halvannen måned siden,

og møtet var en veldig hyggelig opplevelse. Denne fyren sier at han har veldig lyst til å treffe meg igjen.

Vi har fortsatt å maile sammen etter dette, og jeg har hintet noen ganger om ikke vi skal treffes igjen

snart. Han vil gjerne dette, men styrer alltid unna når jeg prøver å finne en konkret anledning.

Han er skilt og har barn ( det har jeg også ), så jeg vet at ledig tid er en issue.

Synes hele situasjonen er stressende, jeg har lyst å bli bedre kjent men føler at dette stjeler

veldig mye energi fra meg....hadde jeg trukket meg unna, så hadde jeg sluppet dette.

Er jeg veldig utålmodig her, eller er det på tide å slutte å gruble ?

Takker for svar.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/249655-t%C3%A5lmodighet-eller-trekke-seg-unna/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde blitt meget skeptisk - er han virkelig skilt eller bare later han som? Han ville i så fall ikke være den første!

Hadde han vært virkelig interessert i å møte deg så hadde han fint klart å finne en anledning i løpet av halvannen mnd.

Jeg hadde blitt meget skeptisk - er han virkelig skilt eller bare later han som? Han ville i så fall ikke være den første!

Hadde han vært virkelig interessert i å møte deg så hadde han fint klart å finne en anledning i løpet av halvannen mnd.

Sjekk på telefonkatalogen om du har telefonnr hans, da ser du hvem som bor på adressen.

Jeg er ikke interessert i det, men legg svaret ditt under trådstarters innlegg så hun får det opp under sine svar.

Hehe, samme sak skjedde meg for en stund siden, men da jeg sa fra, tente hun på alle plugger. Enkelte tåler altså ingenting.

Gjest Den som grubler

Sjekk på telefonkatalogen om du har telefonnr hans, da ser du hvem som bor på adressen.

He, he...har gjort mine undersøkelser.

Det som er litt ekkelt er at han kommer fra et lite sted...hvor navn og postnummer er adressen...så dermed har både han og X samme adresse, nemlig postnummeret...Har jo tenkt mitt, men han virker veldig ærlig og oppriktig.

Vetta søren, jeg....Vil jo gjerne stole på folk. Irriterer meg at jeg er så skeptisk.

Annonse

He, he...har gjort mine undersøkelser.

Det som er litt ekkelt er at han kommer fra et lite sted...hvor navn og postnummer er adressen...så dermed har både han og X samme adresse, nemlig postnummeret...Har jo tenkt mitt, men han virker veldig ærlig og oppriktig.

Vetta søren, jeg....Vil jo gjerne stole på folk. Irriterer meg at jeg er så skeptisk.

Da blir det verre ja. Ingen du kan snakke med "bakveien" heller? Ingen felles kjente eller noen som kjenner noen? For jeg hadde blitt kjempeskeptisk selv...

Gjest Den som snart ikke gidder å gruble mer

Da blir det verre ja. Ingen du kan snakke med "bakveien" heller? Ingen felles kjente eller noen som kjenner noen? For jeg hadde blitt kjempeskeptisk selv...

Nei, nå får han en sjanse til neste helg...hvis ikke det blir noe ut av det, så gidder jeg ikke mer :)

Kan ikke drive på å gi uten å få noe tilbake....går utover stoltheten, det...og den må vi jo ha intakt :)

Moren min opplevde en slik situasjon. Hun var veldig forelsket i en mann som sa han var skilt. Han kunne sjelden treffe henne og da aldri hjemme hos ham. Han sa at han pusset opp leiligheten eller at det ikke passset fordi det var hans tur til å ha barna. Moren min fant til slutt ut at han aldri hadde skilt seg. Fy fader for en drittsekk! Håper ikke du har vært like uheldig. Men jeg må si det høres unektelig litt rart ut. Jeg hadde ikke orket å gå slik i det uvisse, og akkurat det tror jeg at jeg ville sagt til vedkommende. Ønsker deg lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...