Tullerull Skrevet 17. april 2001 Del Skrevet 17. april 2001 Jeg er 30 uker gravid og i sist uke oppdaget jeg litt blodig utflod i truseinnlegget. Det ble bare med det så jeg kontaktet ikke lege, men jeg lurer på hva det kan komme av? Dagen før hadde jeg ganske kraftige "knip"/smerter i venstre side som kom og gikk utover ettermiddagen, og som plutselig forsvant. Kjentes ut som luftsmerter. Vet ikke om den lille blødningen kan ha noe med dette å gjøre. Tidligere i svangerskapet hadde jeg også slike smerter i høyre side og ble da undersøkt på sykehuset. Alt så normalt ut da, så jeg reagerte ikke på smertene nå sist. Kan det ha vært en liten blødning fra morkaken? Bør jeg ta noen forholdsregler? I uke 19 hadde jeg en blødning som kom fra en lavtliggende morkake, men morkaken har trukket seg fint opp nå. Takker for svar. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/24967-en-liten-bl%C3%B8dning/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trine Endsjø, jordmor Skrevet 18. april 2001 Del Skrevet 18. april 2001 Litt blodig utflod, er sjelden tegn på at noe alvorlig er på gang, men man skal i utgangspunktet alltid ta blødninger på alvor. Så lenge det ga seg og ikke har gjentatt seg, synes jeg du skal ta det med ro. Kommer det tilbake, bør du ta det opp med lege. Det er ikke så lett å anta noe om hva disse knip-smertene kan ha vært, men her igjen gjelder det at smerter/symptomer som er kortvarige og ikke blir verre, men forsvinner av seg selv, sjelden er tegn på noe alvorlig. Hvis du har fått vite at morkaken har flyttet seg oppover, så er det ikke så sansynlig at smertene kom derfra, men det er umulig å si noe bastant. Jeg kan ikke gi deg noen andre forhåndsregler enn at du må ta kontakt med lege/sykehus hvis du skulle begynne å blø igjen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/24967-en-liten-bl%C3%B8dning/#findComment-104687 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.