Gå til innhold

blir ikke hørt

Anbefalte innlegg

Gjest masekoppen

heisann tannlege

jeg har hatt en rekke behandlinger på tennene mine, men jeg er ikke stort bedre..nye problemer har oppstått underveis også, slik som betennelse osv. jeg er trett av å ha vondt og føler at jeg ikke blir tatt alvorlig samtidig som det har gått mye penger med. jeg VIL jo ikke mase eller plage tannlegen min..men jeg har vondt! Dette er foresten den andre tannlegen jeg "sliter ut" Når det er ting jeg er misfornøyd med kan jeg da ta kontakt med forbrukerkontoret..vil jo ikke starte noen krig med tannlegen men jeg vet ikke lenger hvordan jeg skal nå frem for ikke å bli bagatelisert.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/24969-blir-ikke-h%C3%B8rt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Erik Johannessen, Tannlege

Dersom dere begge følger opp behandlingen regelmessig burde ikke slikt skje. Det er vanskelig å vurdere problemet ditt, men dersom utgangspunktet var et tannsette som skrantet noe kan det være vanskelig å få det helt problemfritt.

Dersom du ønsker å klage over behandlingen er klagenevnden hos tannlegeforeningen på stedet du bor dit du kan henvende deg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/24969-blir-ikke-h%C3%B8rt/#findComment-104920
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...