Gjest Luring lurer Skrevet 13. oktober 2006 Skrevet 13. oktober 2006 Spruter damer kun ved g-punktorgasmer, eller kan de også sprute ved stimulering av klitoris ? 0 Siter
Gjest tåpelig svar under her. Skrevet 14. oktober 2006 Skrevet 14. oktober 2006 Ja, de kan også sprute ved klitorisstimulering. 0 Siter
amber sun Skrevet 14. oktober 2006 Skrevet 14. oktober 2006 Begge deler. Og se bort fra det tåpelige svaret fra squirtking, h*n aner ikke hva h*n snakker om. 0 Siter
MillaMy Skrevet 14. oktober 2006 Skrevet 14. oktober 2006 Begge deler ja. Snakker av erfaring! 0 Siter
Gjest Ereksjonen Skrevet 15. oktober 2006 Skrevet 15. oktober 2006 Interessante svar fra dere damer. Jeg trodde det var kun ved g-punkt stimulering (som jeg med stor tilfredsstillelse har gjennomført på damer selv), men altså også ved klitorisstimulering. Kult! Håper jeg får det til en dag. 0 Siter
Prozak Skrevet 16. oktober 2006 Skrevet 16. oktober 2006 Det er veldig forskjellig fra kvinne til kvinne hva som er det "mest" effektive. Ei fantastisk dame spruter som en foss når hun blir tatt i rumpa, husker jeg (nei, det spruter ikke _derfra_ :-) ). "........................................." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.