Gå til innhold

I går fikk jeg en telefonsamtale

Anbefalte innlegg

Gjest ærlighet og godhet varer lengst

Det ringte i går, jeg kjente ikke igjen stemmen med en gang.

Det viste seg å være en kjærest jeg hadde for en syv - åtte år tilbake.

Han hadde noen svært så negative sider, men mye løgn og bedrag så forholdet varte ikke mange månedene.

Men jeg var svært betatt av ham, vi hadde en enorm humor og lo svært mye og hadde det direkte gøy sammen samtidig som forholdet var svært så intens og flott oss to imellom og på sexfronten.

Han hadde altså slått seg sammen med min barndomskjæreste! Denne gutten betød også svært mye for meg. Han var min første ordentlige kjæreste og vi var sammen nærmere tre år før jeg flyttet med familien min.

Han hadde det også noe turbulent hjemme og var derfor svært mye hos oss og som en sønn til for min mor.

Nå hadde de siden noen år tilbake jobbet sammen i egen bedrift, de var begge skilte og skulle ha en fest nå til helga.

På en eller annen måte hadde de altså en eller annen gang funnet ut at de hadde en "felles venninde" og de hadde diskutert om hvem av dem som skulle ringe og be meg, for det ville de.

Noe så rart. Det er en litt god følelse at jeg har gjort så stort inntrykk hos dem. Han som ringte sa at han hadde tenkt på meg mange ganger i løpet av disse årene, og jeg fikk bekreftet det jeg håpet på den gangen for mange år siden at forholdet hadde betydd enormt mye for også ham.

Vel, det blir ikke noen fest på meg, for jeg har jo siden over et par år tilbake vært sammen med verdens flotteste fyr, snill, tålmodig, ærlig, rolig. Og jeg elsker ham svært høyt.

Men det var spesiellt å få denne telefonen, det var litt godt å skjønne at selvom jeg kanskje ikke ble behandlet så fint den gangen så har jeg satt en varig spor i hjertet hans/dems.

Det er godt å vite, for når en selv elsker med hud og hår og er ærlig, voksen, tålmodig og forståelsesfull så ønsker en jo at det blir satt pris på.

Han ba meg ringe igjen når jeg ble singel. *ler*

Nei, ingen av disse er noen potensiell kjærest for meg i dag. De betød svært, svært mye for meg den tid vi var sammen for så mange, mange år siden.

Fortell kjæresten din at en tidligere elsker har ringt og bedt deg på fest sa han.

Om jeg gjorde det? Selvsakt. Min kjære kjenner meg godt, stoler på meg og vi prater om alt og er ærlige med hverandre. Han har ingen ting å frykte.

Hadde en kjærest tidligere også som etter brudd (flyttet fra utlandet tilbake til Norge) hadde meg i sitt hjerte og håpet på å få meg tilbake i over ti år etterpå.

Tror jeg lærer en ting av alt dette.

Jeg har vart en person som alltid har vært ærlig og tålmodig, som alltid har spilt stright spill og som har vært trofast og elsket med hud og hår uansett den tid forholdene har vart. Jeg har hatt tro og håp om at det har vært noe spesiellt og at folk, også venner og bekjente, vil huske meg som et godt menneske.

Jeg føler jeg fikk bevist at det er rett i går.

Det er en deilig følelse.

Måtte derfor dele det med dere :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/249800-i-g%C3%A5r-fikk-jeg-en-telefonsamtale/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...