Gå til innhold

Noen tanker

Anbefalte innlegg

Gjest Smurfen

Hei!

Blir aldri tannleger lei av tenner? :) Tannlegen min ble så fasinert av noe en annen tannlege hadde gjort for mange år siden.. Skjønner ikke det der jeg, hehe. Hva er det som gjør at en dag blir bra for en tannlege? Blir tannleger i godt humør av ei fin krone f.eks? Er tennene det første en tannlege ser på når han/hun møter en ny person? Har forøvrig en kompis som er praktolog(eller var det proktolog?). Tør ikke tenke på hva han tenker på, hehe.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/24982-noen-tanker/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Erik Johannessen, Tannlege

Det første en tannlege ser på ?

Jeg kan bare svare for meg selv og det er øyekontakten som er viktigst og først.

Tannlegeri kan være kunsthåndværk. Porselenskroner kan være små smykker.

Noen timers arbeide for en pasient som led under det å ha et stygt smil, til å gi pasienten tilbake gleden ved å smile kan gi vårt fag mening og glede.

Å ja, vi kan beundre kollegaers kvalitetsarbeider og strekke oss mot nye høyder når det gjelder å gi det faget så mange misliker nye dimensjoner og utfordringer.

ok??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/24982-noen-tanker/#findComment-105037
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...