Gå til innhold

skippe mens + mislykka

Anbefalte innlegg

Jeg går på yasmin(21), og jeg pleier å skippe menstruasjonen. Det går helt utmerket å hoppe over en menstruasjon, men når jeg skal prøve å hoppe over neste gang så skjærer det seg. Får brunlig og rød utflod (sånn man får like før menstruasjon), dette synes jeg da er så irriterende at jeg bare velger å få mensen så jeg blir ferdig med det. MEN d jeg er ute etter er jo da å hoppe over. Nå har d kommet til at jeg har sånn brun utflod, men tenkte jeg å prøve å fortsette å spise piller no matter what happens for å se hva som skjer.. men spm er; er ikke yasmin den pilla som d skal gå an å hoppe over med da? Har venninner som går på yasmin og som hopper over mensen i 5-6 måneder uten at de får sånn utflod og griseri??

Noen som kan gi meg et fornuftig svar?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/249832-skippe-mens-mislykka/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er veldig individuelt. Jeg kunne aldri hoppe over mensen med yasmin, bare utsette en periode - så ble det blodig utflod. Den er jo veldig lavdosert da, mulig det ville hjulpet med mer hormoner.

P-plasteret som de jo har kommet frem til alt i alt er rimelig høydosert, holder mensen helt borte hos meg dersom jeg skulle ønske det.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/249832-skippe-mens-mislykka/#findComment-1964359
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...