Gjest Elea Skrevet 14. oktober 2006 Skrevet 14. oktober 2006 Jeg går på yasmin(21), og jeg pleier å skippe menstruasjonen. Det går helt utmerket å hoppe over en menstruasjon, men når jeg skal prøve å hoppe over neste gang så skjærer det seg. Får brunlig og rød utflod (sånn man får like før menstruasjon), dette synes jeg da er så irriterende at jeg bare velger å få mensen så jeg blir ferdig med det. MEN d jeg er ute etter er jo da å hoppe over. Nå har d kommet til at jeg har sånn brun utflod, men tenkte jeg å prøve å fortsette å spise piller no matter what happens for å se hva som skjer.. men spm er; er ikke yasmin den pilla som d skal gå an å hoppe over med da? Har venninner som går på yasmin og som hopper over mensen i 5-6 måneder uten at de får sånn utflod og griseri?? Noen som kan gi meg et fornuftig svar? 0 Siter
tiliti Skrevet 14. oktober 2006 Skrevet 14. oktober 2006 Det er veldig individuelt. Jeg kunne aldri hoppe over mensen med yasmin, bare utsette en periode - så ble det blodig utflod. Den er jo veldig lavdosert da, mulig det ville hjulpet med mer hormoner. P-plasteret som de jo har kommet frem til alt i alt er rimelig høydosert, holder mensen helt borte hos meg dersom jeg skulle ønske det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.