Gjest Elea Skrevet 14. oktober 2006 Skrevet 14. oktober 2006 Jeg går på yasmin(21), og jeg pleier å skippe menstruasjonen. Det går helt utmerket å hoppe over en menstruasjon, men når jeg skal prøve å hoppe over neste gang så skjærer det seg. Får brunlig og rød utflod (sånn man får like før menstruasjon), dette synes jeg da er så irriterende at jeg bare velger å få mensen så jeg blir ferdig med det. MEN d jeg er ute etter er jo da å hoppe over. Nå har d kommet til at jeg har sånn brun utflod, men tenkte jeg å prøve å fortsette å spise piller no matter what happens for å se hva som skjer.. men spm er; er ikke yasmin den pilla som d skal gå an å hoppe over med da? Har venninner som går på yasmin og som hopper over mensen i 5-6 måneder uten at de får sånn utflod og griseri?? Noen som kan gi meg et fornuftig svar? 0 Siter
Tate84 Skrevet 14. oktober 2006 Skrevet 14. oktober 2006 Du kan hoppe over mens med alle merker p-piller.. 0 Siter
Gjest gudi Skrevet 14. oktober 2006 Skrevet 14. oktober 2006 Problemet med hormonell prevensjon er jo at de virker forskjellig på alle. Derfor vil noen kunne hoppe over mensen i flere mnd før de må ta en pause, mens for andre går det ikke i det hele tatt. Jeg brukt Marvelon og klarte alltid bare å hoppe over en mens, neste gang begynte det og jeg valgte som du, å få mensen. Det kan jo være at du med et annet merke vil klare å hoppe over lenger, men det vet man jo aldri før man har prøvd. Og hvis du ellers er fornøyd yasmin tror jeg ikke at jeg hadde byttet. 0 Siter
Gjest Elea Skrevet 14. oktober 2006 Skrevet 14. oktober 2006 Du kan hoppe over mens med alle merker p-piller.. ja vet jeg kan hoppe over mens m alle p-piller, men d fungerer bare en gang. 0 Siter
mumitrollet Skrevet 15. oktober 2006 Skrevet 15. oktober 2006 Du hopper nok over mensen, men såkalte sportblødninger er vanlige og kan ikke unngås. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.