Gå til innhold

Hvor mange orgasmer gir din mann deg?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Ulvinnen

Hvor mange orgasmer min mann GIR meg?

For et merkelig spørsmål. Det er da ikke han som kontrollerer hvor mange orgasmer jeg får, det gjør jeg selv. Om du mener å spørre om han holder så lenge at jeg er fornøyd, så er svaret absolutt ja. Men det er jeg som avgjør hvor mange serieorgasmer jeg vil ha, jeg kan avbryte når jeg ønsker, og holde på så lenge jeg vil.

Annonse

Gjest uten nick for øyeblikket

Mange, - 2, 5, 8, 10. Enkelte ganger helt opp mot 20. Samboeren er en verdens beste elsker, og jeg får lett orgasme.

:-)

20 orgasmer?

Da må det virkelig være forskjell på kvaliteten på orgasmene blant folk.

Hvis jeg skulle hatt 20 av mine, hadde jeg minst vært bevisstløs, sannsynligvis i varig koma etterpå. Det hørtes forferdelig ut å få 20 orgasmer av mitt kaliber.

Jeg kan ha flere av den litt vagere, rullende orgasmefølelsen under samleie, men de eksplosjonene jeg vanligvis tenker på ved orgasme, tror jeg de færreste ville klare 20 av.

Orgasmer må rett og slett være helt forskjellige ting for folk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...