Gå til innhold

Silikon - hvor vanlig og hvor fornøyd?

Anbefalte innlegg

Gjest Ereksjonen

Jeg la inn silikon for en åtte, ni år siden.

Fylte bare opp det jeg hadde mistet under amming.

De har ikke voldt meg noe som helst problemer, jeg ligger like godt på magen som ryggen, de er svært myke (kan klise dem like "flate" som et vanlig bryst) og de "sklir" utover når jeg ligger på ryggen, akkurat som "vanlige bryster".

Men jeg fylte bare opp litt i tomrommet etter ammingen som sakt. De er en grei størrelse nå, jeg har alltid hatt litt bryster jeg da.

Jeg har med vilje latt dem få dale litt slik at nå henger de litt slik et vanlig bryst ville gjort (og jeg tar blyanttesten for dem som påstår silikonbryster ikke kan det :)

De har et svært pent og naturlig utseende og naturlig måte å bevege seg på.

De eneste gangene en kan se at det kan være silikon er hvis jeg strekker begge armene i været, da kommer så vidt den litt runde formen frem.

Tror nok problemene helst kommer hos de som tar i for mye og for dem som får kapsling.

OK.. Hva er blyanttesten.-..?

Fortsetter under...

Gjest pene pupper

Kommer nok an på hvem en går til?!

Hos meg var det en tynn liten stripe det første året.Nå synes det ikke i det hele tatt.

Han skryter av at jeg har så flotte bryster til å ha ammet 3 unger,og jeg har aldri brydd meg om å fortelle ham det.

Selv sier han at han synes silikon ser fælt ut *

"Synes silikon ser fælt ut"

Ja, ikke sant *ler*

Svært mange som sier sånn dømmer bare ut fra typiske megasilikonpupper og de har ikke peiling på at silikonbryster kan se svært så ekte og pent ut.

Uvitenhet og å dra alle over en kam.

:)

Annonse

I meste laget syntes jeg... Men noen ville sikkert elsket det. Vær glad for at du holder deg til blyanter :-)

Dersom blyanten (og/eller penalet) blir hengende har hun strøket på blyanttesten! Hun har da beveget deg over grensen mot hengepupper.

Gjest Tror jeg

I meste laget syntes jeg... Men noen ville sikkert elsket det. Vær glad for at du holder deg til blyanter :-)

Umh..Tror jeg har misforstått blyanttesten...Trodde man _skulle_ greie å holde en blyant der..

Da er jeg godt fornøyd med å holde meg til blyanter, og ikke pennal..

;-)

Gjest Ereksjonen

Umh..Tror jeg har misforstått blyanttesten...Trodde man _skulle_ greie å holde en blyant der..

Da er jeg godt fornøyd med å holde meg til blyanter, og ikke pennal..

;-)

hehe - tror du har misforstått. Man skal holde minst mulig der. Holder man en Lecablokk eller lignende så.... Er det ikke et kompliment...

Jeg har til gode å høre en mann si at silikonbryster er deiligere å ta på enn naturlige.

Sikkert sant, men så må du huske at for noen så har man valget mellom å ha pupper med silikon, eller å ikke ha pupper. Så da er sikkert silikon ok.

Men selvsagt hvis en kunne velge så ville en jo hatt naturlige pupper, men ikke alle har det da.

Jeg la silikon for 9 år siden.

Traff mannen min et år senere og helt ærlig så vet han ikke at jeg har det en gang!

Nå er ikke mine svæære da,jeg fylte kun opp det jeg følte jeg hadde mistet ved amming.

De er verken harde eller veldig sruttende.

Han vet ikke at du har det? Har han ikke sett deg i lys, og tatt på dem. Og hva har hendt med kommunikasjonen deres? Tull dette skjønner jeg.

Annonse

Gjest annonymnu

Han vet ikke at du har det? Har han ikke sett deg i lys, og tatt på dem. Og hva har hendt med kommunikasjonen deres? Tull dette skjønner jeg.

Joda han både har kjent på dem,massert dem og sett dem i lys,selvsagt!

For det første så kan en ikke se arrene og for det andre så kjennes de like myke og gode ut som "ekte".

Kommunikasjon?Vi prater da om alt mulig,men det har da aldri falt meg inn å måtte fortelle at jeg har silikon.

Sikkert ting jeg ikke vet om han også,men ikke viktige ting..

Gjest potetgulla

Joda han både har kjent på dem,massert dem og sett dem i lys,selvsagt!

For det første så kan en ikke se arrene og for det andre så kjennes de like myke og gode ut som "ekte".

Kommunikasjon?Vi prater da om alt mulig,men det har da aldri falt meg inn å måtte fortelle at jeg har silikon.

Sikkert ting jeg ikke vet om han også,men ikke viktige ting..

Ikke rart det er mange skilsmisser nei... Synes du det hadde vært uvesentlig at han hadde feks pacemaker også, ville du ikke syntes det var greit om han sa det til deg?

Skjønner ikke hvordan folk kan leve sammen uten å vite noe om hverandre jeg. Men noen liker vel ikke å åpne seg å komme så nær innpå andre...

• 2 uker senere...
Gjest annonymnu

Ikke rart det er mange skilsmisser nei... Synes du det hadde vært uvesentlig at han hadde feks pacemaker også, ville du ikke syntes det var greit om han sa det til deg?

Skjønner ikke hvordan folk kan leve sammen uten å vite noe om hverandre jeg. Men noen liker vel ikke å åpne seg å komme så nær innpå andre...

Morroklump!Viktige ting skrev jeg om..pacemaker??Haaallooo!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...