Gå til innhold

har jeg mistet jomfruhinna?

Anbefalte innlegg

jeg er ei jente på 16 år. Har tidligere prøvd å sette inn tampong/ prøvd å få en finger inn i skjeden, men det har vært umulig og gjort fryktelig vondt! For noen dager siden ble jeg fingra av en gutt, flere dager/ganger etter hverandre. Da jeg igår igjen prøvde å få inn en finger selv gikk det kjempelett og var ikke vondt i det hele tatt! Har jeg mistet jomfruhinna eller hva? Thx for seriøse svar!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/24994-har-jeg-mistet-jomfruhinna/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Egentlig er det ikke riktig det med å 'miste jomfruhinnen', for man mister den ikke. Den sitter som en kant rundt skjedeinngangen. Den kan tøyes ved bruk av tampong eller ved onani, ved samleie kommer det rifter (og blødning), men rester sitter fremdeles tilbake som en kant med sprekker. Din er vel tøyet men kan fremdels 'sprekke' ved første samleie, om du skjønner.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...