Gå til innhold

Litt kinkig spørsmål...

Anbefalte innlegg

Gjest Ikke lett å vite...

Jeg er nå 18 uker på vei. Jeg lurer på noe som skjer med magen min i forhold til sex... Etter sex blir livmoren VELDIG hard. Jeg kan kjenne på magen min hvor livmoren er. Jeg kjenner godt at det strammer og det er ganske ubehagelig, Etter ca 10 minutt slipper det opp og magen blir normal igjen.

Er dette normalt eller noe jeg bør bekymre meg for??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/250020-litt-kinkig-sp%C3%B8rsm%C3%A5l/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det heter kynner. :) Du har muligens hørt eller lest om det.

Det er ufarlig. Det er livmoren som trekker seg sammen. Så lenge det ikke gjør vondt og ikke kommer veldig ofte er det ingenting å tenke på. Men greit å vite hva det er.

Kommer bare etter sex. Har ikke kjent noe noen andre ganger. Ikke vondt, men fryktelig ubehagelig. Kan en få kynnere så tidlig altså?

Det heter kynner. :) Du har muligens hørt eller lest om det.

Det er ufarlig. Det er livmoren som trekker seg sammen. Så lenge det ikke gjør vondt og ikke kommer veldig ofte er det ingenting å tenke på. Men greit å vite hva det er.

Er det noe jeg kan gjøre for at det skal slippe raskere?

Kommer bare etter sex. Har ikke kjent noe noen andre ganger. Ikke vondt, men fryktelig ubehagelig. Kan en få kynnere så tidlig altså?

Jeg hadde kynnere fra uke 14, så det er ikke spesielt tidlig, selv om kanskje flesteparten ikke får de før senere.

Vet ikke om noe man kan gjøre for å få de til å slippe...

Annonse

Jeg hadde kynnere fra uke 14, så det er ikke spesielt tidlig, selv om kanskje flesteparten ikke får de før senere.

Vet ikke om noe man kan gjøre for å få de til å slippe...

Takk for svar! En mindre ting å bekymre seg for! :)

Husker selv da jeg var gravid, så hadde jeg sånn hele tiden ;) Magen strammet seg spesielt når jeg fikk orgasme, da ble den så hard og ble helt uformlig, nesten trekantet eller klumpete! Så helt sært ut! Men det er ikke farlig :) Det er like sunt å ha sex når du er gravid ;))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...