Gå til innhold

Kjærlighetssorg og avstandsforhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er en gutt som har flyttet til usa for å studere. Har vært sammen med nå x-kjæresten min i 2år. Vi trodde begge at dette skulle gå, i og med at det bar er for ett år, og at jeg bare er borte 3mnd av gangen. Nå.. etter 2mnd ble det slutt fordi hun ikke hadde de samme følelsene lenger :(

Vi har hatt det helt utrolig bra i 2 år, så skjer dette. Hun sa til meg at hun hadde kysset en annen gutt, og det gjorde det bare enda verre for meg.

Sitter nå i usa uten familie og venner og helt sønderknust. klarer ikke å tenke på noe annet, og det går utover skolearbeidet og idretten jeg driver med.

Jeg vet sannelig ikke hva jeg skal gjøre ?

Jeg er fortsatt veldig forelsket i hun, men jeg hater utroskap mer enn noe annet. Også tror jeg ikke hun er klar for å prøve på nytt uansett siden hun har mistet følelser for meg.

klarer ikke å gjøre noe annet... har bare sittet på rommet mitt i 3dager og gråtet og ikke gjort noe som helst annet.

Får ikke sove heller... alt er bare forferdelig.

Hva skal jeg gjøre for å vinne hun tilbake, og hvis ikke... hva kan jeg gjøre for å komme meg videre ??

jeg holder på å gå fra vettet. Dette er min første ordentlige kjærlighet, så gjør utrolig vondt å vite at det kanskje aldri mer blir meg og hun.

Jeg trenger virkelig hjelp, for jeg vet ikke hva jeg skal gjøre ?

Vil bare ha hun tilbake i livet mitt :(

Er helt sønderknust !!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/250039-kj%C3%A6rlighetssorg-og-avstandsforhold/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis hun ikke klarte å vente på deg i 2 mnd, hadde forholdet deres uansett ikke tålt de påkjenningene man må regne med at et seriøst forhold skal klare. Antakelig var hun for ung(?) til så alvorlige forpliktelser som et avstandsforhold over lang tid er.

Det er positivt at hun innså det selv så tidlig. Jeg tror ikke du kan gjøre noe særlig fra eller til fra den andre siden av Atlanteren. Det hadde vel vært verre om du kom tilbake etter et år og fikk høre at hun hadde rotet med både den ene og den andre mens du var borte.

USA er full av attraktive jenter som ser på deg som den litt eksotiske skandinaven. Tenk på mulighetene. Gi deg selv en tidsfrist for å sørge ferdig, og gå ut i din nye tilværelse for å oppleve så mye som mulig i løpet av dette året.

Hvis hun ikke klarte å vente på deg i 2 mnd, hadde forholdet deres uansett ikke tålt de påkjenningene man må regne med at et seriøst forhold skal klare. Antakelig var hun for ung(?) til så alvorlige forpliktelser som et avstandsforhold over lang tid er.

Det er positivt at hun innså det selv så tidlig. Jeg tror ikke du kan gjøre noe særlig fra eller til fra den andre siden av Atlanteren. Det hadde vel vært verre om du kom tilbake etter et år og fikk høre at hun hadde rotet med både den ene og den andre mens du var borte.

USA er full av attraktive jenter som ser på deg som den litt eksotiske skandinaven. Tenk på mulighetene. Gi deg selv en tidsfrist for å sørge ferdig, og gå ut i din nye tilværelse for å oppleve så mye som mulig i løpet av dette året.

Takk for svar !

Jeg håper innerst inne at vi blir sammen igjen når jeg kommer hjem. Vil ikke ha noen andre enn hun :(

Hun er forresten 20, jeg 21

Takk for svar !

Jeg håper innerst inne at vi blir sammen igjen når jeg kommer hjem. Vil ikke ha noen andre enn hun :(

Hun er forresten 20, jeg 21

Ikke la det ødelegge studieåret ditt i hvert fall. Vær åpen for alle opplevelser.

Det er ikke det minste rart at du ikke tenker sånn nå, men det er mye igjen av året ennå.

Lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...