Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Som under her - ca 200 i uka -men ofte blir det mer - hun har ikke fast ukepenger av meg.Hun får dessuten telefon for 400 i mnd av meg og treningskort for 400 av faren. Det er en fordel når man er skilt - det er to familier å dele på :)

Ellers bruker hun bursdagspenger og sånn.

Gjest Mammamia uten nick i kveld

Som under her - ca 200 i uka -men ofte blir det mer - hun har ikke fast ukepenger av meg.Hun får dessuten telefon for 400 i mnd av meg og treningskort for 400 av faren. Det er en fordel når man er skilt - det er to familier å dele på :)

Ellers bruker hun bursdagspenger og sånn.

Ja der sa du det, bortsett fra at denne jenta ikke får femti øre av sin far. Men derimot triller sin stefar rundt lillefingeren.

Han sjønner ikke at bukser til 1500.- er mye, eller at frisørtimer ikke må være "full pakke" med striper og diverse.

Så er det merkeklærne som koster en formue, sist en jakke MILLER eller noe til 3000.- som han syntes var ok, hans egen kostet jo omtrent det samme, så hva var problemet liksom.

Ukepengene er et stykke for seg, prøver å holde det på 2,3 hundre men det sklir ut, telefon er young talk til 200.- som stadig fylles ekstra på. Å tro det eller ei, men da går hun til stefar ikke til meg når det er noe hun vil ha. De er på en måte på lag, mot meg.

Ja der sa du det, bortsett fra at denne jenta ikke får femti øre av sin far. Men derimot triller sin stefar rundt lillefingeren.

Han sjønner ikke at bukser til 1500.- er mye, eller at frisørtimer ikke må være "full pakke" med striper og diverse.

Så er det merkeklærne som koster en formue, sist en jakke MILLER eller noe til 3000.- som han syntes var ok, hans egen kostet jo omtrent det samme, så hva var problemet liksom.

Ukepengene er et stykke for seg, prøver å holde det på 2,3 hundre men det sklir ut, telefon er young talk til 200.- som stadig fylles ekstra på. Å tro det eller ei, men da går hun til stefar ikke til meg når det er noe hun vil ha. De er på en måte på lag, mot meg.

Da hadde jeg satt foten ned for alvor. Hun lærer jo ikke en dritt om pengenes verdi når hun får ekstremt dyre klær og annet, dettende rett i fanget uten å gjøre annet enn å smile søtt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...