Gå til innhold

frustrert og litt lei meg

Anbefalte innlegg

fordijeglurerpå

var i et forhold i 2,5 år som tok slutt for 1 år siden, fyren var psycho og plaga meg mye. Ikke minst ble han veldig fort sinna, og alt gikk utover meg selv om jeg ikke hadde noe med d å gjøre. Anyway- jeg klarte endelig å komme meg ut av det i fjor høst. For 5 mnd siden møtte jeg en ny fyr (min nåværende kjæreste), og han er en helt annen type enn min eks, vi har mye til felles og jeg har blitt veldig glad i ham.

MEN,i de siste 2 mnd har han begynt å bli skikkelig hissig på småting. Som når han ikke får til noe så klikker han helt.. Synes dette er skikkelig ubehagelig og jeg får ubehagelige flashbacks fra mitt forrige forhold.

Når han blir sånn sinna og sur og jeg ber ham om å slappe av så får beskjed om at hvis han er så jævlig så får jeg slå opp eller om å bare stikke hjem da.

Jeg reagerer med å sitte og ikke si noenting på en stund og bare se ut i lufta å tenke på om dette egentlig er noe bra for meg og om jeg burde slå opp, men jeg er så utrolig glad i ham. Han ser hvordan jeg er og ber meg om unnskyldning for at han blir så sur og at det ikke er meg han blir sinna på og at han skal skjerpe seg.

jeg vet ikke jeg, måtte bare få det ut- høre noen andres synspunkter på saken... Anyone? :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/250116-frustrert-og-litt-lei-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde hatt problemer med å være i et forhold med en veldig sinna person. Antagelig fordi jeg er temmelig avslappet selv. :o)

Selvfølgelig skal man vise sinne når det er berettiget, men å bli sinna for filleting og la det gå (om enn bare muntlig) ut over uskyldige - det hadde jeg ikke akseptert.

Tenk godt over det før dere evt. flytter sammen og begynner å få barn i alle fall...

Jeg hadde hatt problemer med å være i et forhold med en veldig sinna person. Antagelig fordi jeg er temmelig avslappet selv. :o)

Selvfølgelig skal man vise sinne når det er berettiget, men å bli sinna for filleting og la det gå (om enn bare muntlig) ut over uskyldige - det hadde jeg ikke akseptert.

Tenk godt over det før dere evt. flytter sammen og begynner å få barn i alle fall...

blir nok ikkje bedre med tiden,kom deg ut!!!

Annonse

jeg skjønner godt at du stusser litt over situasjonen... det kan jo være at han har problemer som han sliter med som får han til å bli sånn, men det er ingen grunn til å la dette gå ut over deg! jeg syns at dere bør ta en skikkelig prat... og endrer ikke dette seg så er det vel ingen vits i å holde sammen? man fortjener noe bedre enn en fyr som behandler en som en hund?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...