Gå til innhold

ett spørsmål til de fleste

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest been there, too

Tror ikke det tar lang tid før noen dukker opp hvis du kliner til med plakaten. :)

Det er ikke like sannsynlig at jeg får napp (i hvert fall ikke av damer) hvis jeg går for en lignende plakat.

Har lest innleggene din her og tror nok du er kjempesexy, for det er ikke noe som er så sexy som en mann som kan både tenke klokt og formulere hele setninger! Så dette er nok bare en overgang, skal du se!

Nå er det begynt å regne her jeg bor - da frister det jo også å finne en varm armkrok å sitte i innendørs!

Gjest Ulvinnen

Tror ikke det tar lang tid før noen dukker opp hvis du kliner til med plakaten. :)

Det er ikke like sannsynlig at jeg får napp (i hvert fall ikke av damer) hvis jeg går for en lignende plakat.

Var det ikke vi to som var enige om at halvparten av doljentene liner opp for deg om du vinker med lillefingeren?

Tror ikke du skulle få så store problem med å få napp om du signerer plakaten med ShitDiddelyDo.

ShitDiddelyDo

Var det ikke vi to som var enige om at halvparten av doljentene liner opp for deg om du vinker med lillefingeren?

Tror ikke du skulle få så store problem med å få napp om du signerer plakaten med ShitDiddelyDo.

Men en slik plakat ville også sendt meg strake veien til gærnehuset, og selv om det rimelig sikkert går den veien uansett, før eller siden, er jeg ikke riktig moden for møtet med psykatrien og frøken tvangstrøye - ennå.

Gjest Ulvinnen

Men en slik plakat ville også sendt meg strake veien til gærnehuset, og selv om det rimelig sikkert går den veien uansett, før eller siden, er jeg ikke riktig moden for møtet med psykatrien og frøken tvangstrøye - ennå.

Det ville være skrekkelig for alle doljentene om du skulle bli tjoret fast i en tvangstrøye. Så da holder det om du signerer med SDD, vi innvidde gjenkjenner deg på det :-)

• 2 uker senere...

tror det kommer an på mye mer enn om du har hatt/fått/gitt sex eller ikke, men det hender jeg er mye mer munter og i godt humør dagen etter. Det er fordi jeg tenker på hvor godt jeg hadde det, og fordi jeg gleder meg til neste gang :oD

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...