Gå til innhold

Synes han ringer for mye...

Anbefalte innlegg

Gjest nytt forhold?

Hei!

Er en 34 år gammel alenemor som har møtt en mann på 40. Han har to små barn og et ryddig forhold til barnas mor.

Møtte ham på lørdag og det ble masse prat og litt klining:) Er nesten aldri på byen og denne gangen tok jeg visst litt av..

Fikk melding av ham på søndag, og det ble til at vi skrev fram og tilbake store deler av dagen.

Søndag kveld ringte han meg og vi snakket i over 3 timer.

Liker han godt selv om jeg jo ikke kjenner ham enda. Han virker oppegående, allmenn orientert, morsom, åpen, gjestfri.

I går kveld, mandag, ringte han igjen. Fikk sms hvor han ønsket meg en fin dag i dag tidlig.

Synes det blir litt mye jeg. Er ikke vant til sånt, og jeg gidder ikke sitte i telefonen hele kvelden:)

Er dette normalt? Er så lenge siden jeg har vært i gamet.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/250207-synes-han-ringer-for-mye/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Våkn opp.... :-)

Mannen er intressert i deg.

Min mann ringte døgnet rundt og utover det sendte han meldinger...han ville ha meg...å det var en deilig følelse.

Nå er jeg gift med en mann som kjøper roser vær fredag og sender sms vær dag og sier han elsker meg.

Annonse

ShitDiddelyDo

Men han har jo bare møtt meg en gang i fylla! JEG var iallfall rimelig bedugget.

HVOR forelsket kan man bli etter ett møte??

Enig med deg. Jeg hadde fått noia hvis et kvinnfolk virket så pågående etter å ha klina med meg på byen en gang. Nå er riktignok en jævel til å kline, men det ville ikke unnskyldt dette vannviddet.

Men i mitt tilfelle kunne menneskets rabiate telefonbruk muligens unnskyldes med en kvinnes generelle ubalanse, , mens det i ditt tilfelle er langt mer alvorlig enn som så.

Du har faktisk klina med en mann med kvinnelige telefongener, og det er ikke det minste snodig at varsellampene dine blinker.

Enig med deg. Jeg hadde fått noia hvis et kvinnfolk virket så pågående etter å ha klina med meg på byen en gang. Nå er riktignok en jævel til å kline, men det ville ikke unnskyldt dette vannviddet.

Men i mitt tilfelle kunne menneskets rabiate telefonbruk muligens unnskyldes med en kvinnes generelle ubalanse, , mens det i ditt tilfelle er langt mer alvorlig enn som så.

Du har faktisk klina med en mann med kvinnelige telefongener, og det er ikke det minste snodig at varsellampene dine blinker.

SDD, da... Tror du ikke på kjærlighet ved første blikk? ;)

Annonse

ShitDiddelyDo

SDD, da... Tror du ikke på kjærlighet ved første blikk? ;)

Nja, men hva jeg tror der er ganske uinteressant.

Det jeg ikke tror på et jenter (eller gutter) som blir så pågående at de skremmer bort den andre parten før det i det hele tatt begynner, og når litt klining (det kunne godt vært en hel natts heftig elskov for den del ...) er nok til at fyren nærmest går amok på telefon og sms med en person han ikke kjenner, er det nok til at noen varsellamper bør begynne å blinke, uansett hvor forelsket fyren eventuelt er.

Du er jente, så dette forstår du ikke. Dere bor i telefonen og tror det er normalt. :)

Det jeg ikke tror på et jenter (eller gutter) som blir så pågående at de skremmer bort den andre parten før det i det hele tatt begynner, og når litt klining (det kunne godt vært en hel natts heftig elskov for den del ...) er nok til at fyren nærmest går amok på telefon og sms med en person han ikke kjenner, er det nok til at noen varsellamper bør begynne å blinke, uansett hvor forelsket fyren eventuelt er.

Du er jente, så dette forstår du ikke. Dere bor i telefonen og tror det er normalt. :)

*ler* Ja, jeg synes 3 timers telefonsamtaler er helt fint ;)

Men bare om man faktisk har veldig kjemi med den man snakker med. Noe annet vil bare bli slitsomt. Og et annet forbehold, man må jo åpne for at den andre kanskje ikke har tid eller lyst til å tilbringe denne tiden på telefonen. Gi de noen sjanser i timen til å avslutte samtalen :P

Men... Jeg tror forøvrig ikke på kjærlighet ved første blikk, det er i så fall et ekstremt lykketreff. Det finnes mange sære personer der ute som virker veldig tiltrekkende ved første møte ;)

En annen ting er at, uansett hvor betatt man er, så roer man ned ting litt i starten. Jeg har tro på å la den man er interessert i få puste litt.

ShitDiddelyDo

*ler* Ja, jeg synes 3 timers telefonsamtaler er helt fint ;)

Men bare om man faktisk har veldig kjemi med den man snakker med. Noe annet vil bare bli slitsomt. Og et annet forbehold, man må jo åpne for at den andre kanskje ikke har tid eller lyst til å tilbringe denne tiden på telefonen. Gi de noen sjanser i timen til å avslutte samtalen :P

Men... Jeg tror forøvrig ikke på kjærlighet ved første blikk, det er i så fall et ekstremt lykketreff. Det finnes mange sære personer der ute som virker veldig tiltrekkende ved første møte ;)

Men det at denne dama ser ut til å lure litt på grunn av fyrens kvinnelige telefongener, tyder jo i hvert fall på at det er andre enn meg som tenker mitt om rabiate telefonmenn.

Jeg kan fortelle deg en ting: Hvis jeg hadde rota med et kvinnfolk på byen en lørdag, enten det kun var klining eller en helkveld det sto respekt av, hadde jeg fått småfnatt hvis den dama ringte meg på søndagen, og om ikke det også var nok: Også på mandagen.

Nei, det er på grunn av sånne folk jeg aldri gir ut nummeret mitt på byen. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...