Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg og samboeren gikk fra hverandre for en stund siden. Vi har to barn sammen.

Det var ikke jeg som gjorde noe mot ham, ei heller var det jeg som ville bryte opp, men jeg respekterte hans ønske, og vi er fortsatt gode venner.

Da han flyttet sa han at han gjerne ville fortsette å hente barna på skole og b.hage de to gangene i uken han pleide å gjøre det. Jeg spurte om han var sikker på det, og understreket at gjorde han det måtte det være for barnas skyld, og ikke for min. Det var han enig i.

Nå kommer han og forteller meg at familie og kolleger synes han er en idiot som lar seg behandle slik. Nytter ikke for ham å fortelle at det var han selv som ville det slik. De mener at det er jeg som utnytter ham.

Jeg sier til han at jeg godt kan finne noen andre som kan hente ungene disse dagene. Men insiterer fortsatt på at han vil ha det slik for seg selv og barnas skyld.

Er det slik at vi damer som sitter igjen alene med barn automatisk blir sett på som utnyttende, manipulerende og utspekulerte.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/250256-hva-synes-dere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Hadde du nektet ham å fortsette med ordningen, og han hadde fortalt dette til omgangskretsen, hadde de sikkert funnet noe galt i det også.

Jeg synes ikke noen andre har noe med hvordan man ordner seg etter samlivsbrudd så lenge de involverte er fornøyde. Folk er forskjellige og må få gjøre sine egne valg

synes

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/250256-hva-synes-dere/#findComment-1973178
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...