Gå til innhold

Hvor gamle er dere og hvor ofte i mnd har dere sex?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 103
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• tzatziki1365380058

12

• amber sun

6

• morsan

6

• estima

4

Annonse

ShitDiddelyDo

Så du er den typen som bare tar'em med på fest og så sier nei til feining? Lure-pikk kaller vi slike som deg!

http://www.nrk.no/img/538871.jpeg

Ja, altså. Titten Tei gjør seg på fest, men jeg tror ikke han duger til stort mer.

Men hva hadde Titten med Høyre å gjøre?

Gjest Jenteguri

Vi er straks 36 begge to, har 3 barn under 7 og har sex omtrent like hyppig som dere. Noen ganger oftere, noen ganger sjeldnere.

Og vi bekymrer oss ikke :)

Dere har sex 1-4 ganger i mnd? Hvorfor bekymrer det deg ikke?

Det bekymrer meg ser du, for alle par jeg snakker med har sex flere ganger til uken.

Føler rett og slett at vi er unormale.

Dere har sex 1-4 ganger i mnd? Hvorfor bekymrer det deg ikke?

Det bekymrer meg ser du, for alle par jeg snakker med har sex flere ganger til uken.

Føler rett og slett at vi er unormale.

Så lenge man har lik sexdrift er det vel ikke noe problem. Det blir noe annet hvis den ene ikke får nok.

Annonse

UKJENT,MEN IKKE GLEMT

Så du er den typen som bare tar'em med på fest og så sier nei til feining? Lure-pikk kaller vi slike som deg!

http://www.nrk.no/img/538871.jpeg

Eh, jeg håper du skjønte at det var onani det var snakk om , morsan!!

Gjest høyre blinklys

23 og han 25.

har sex 2-3 ganger i uken.

de som har sex hver dag er tvilsomme med mindre de de ikke er sammen med noen eller er nyforelsket.

par som har vært sammen i over 1år har ikke sex hver dag og opptil flere ganger om dagen!

skjønner ikke hvorfor folk skryter slikt på seg!

hadde sex i ett de tre første mnd vi ble sammen. flere ganger for dagen også,men det er leeenge siden.

annser meg selv som heldig når vi faktisk har sex 2-3 ganger i uken etter 8år.

2-4 i mnd er normalt i mange forhold etter så lang tid

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...