Gå til innhold

Hvor gamle er dere og hvor ofte i mnd har dere sex?

Anbefalte innlegg

Dere har sex 1-4 ganger i mnd? Hvorfor bekymrer det deg ikke?

Det bekymrer meg ser du, for alle par jeg snakker med har sex flere ganger til uken.

Føler rett og slett at vi er unormale.

Vi har sex så ofte som vi har tid og ork. Med 3 små barn, en mann som pendler og stort hus blir det ikke alltid overskudd til sex. Men vi er fornøyde begge to. Vi er glade i hverandre og mener at vi kan ha det helt fint sammen uten å ha sex flere ganger i uka.

Vi er rause med kjærtegn sånn ellers også da.

Og sexen er god når vi først kommer oss dit!

Jeg vet også at om ikke så lenge har barna blitt større og vi får igjen mer overskudd. Da øker sexfrekvensen litt, men ikke så veldig mye.

Synes det er helt greit å ha sex som vi har det!

Fortsetter under...

• Svar 103
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• tzatziki1365380058

12

• amber sun

6

• morsan

6

• estima

4

Gjest Jenteguri

Vi har sex så ofte som vi har tid og ork. Med 3 små barn, en mann som pendler og stort hus blir det ikke alltid overskudd til sex. Men vi er fornøyde begge to. Vi er glade i hverandre og mener at vi kan ha det helt fint sammen uten å ha sex flere ganger i uka.

Vi er rause med kjærtegn sånn ellers også da.

Og sexen er god når vi først kommer oss dit!

Jeg vet også at om ikke så lenge har barna blitt større og vi får igjen mer overskudd. Da øker sexfrekvensen litt, men ikke så veldig mye.

Synes det er helt greit å ha sex som vi har det!

Akkurat. Vi har ikke barn en gang. Men han har en fysisk jobb som sliter han mye ut.

Men helt siden vi ble sammen, har han hatt liten sexlyst.

I begynnelsen hadde jeg mye, nå har jeg mye mindre. Men fremdeles syns jeg det er dumt at vi har så lite sex.

Gjest Jenteguri

Jeg 43 og han 45...

Vært gift i 4 år.

Traff hverandre for 9 år siden.

Jeg stor sex-lyst og han liten...

Bestandig vært sånn,- og jeg har vært VELDIG mye frustrert pga dette..

Hvordan takler du det da? Jeg har bare gitt opp, etter så mange år så blir det jo ikke bedre.

Alltid vært vant med at gutter pleier å ha mye sexlyst. Men han har ikke.

Det er jeg som har mye sexlyst. Det vil si, jeg hadde. NÅ har jeg mye mindre - jeg har vel fulgt hans rytme nå da.

23 og han 25.

har sex 2-3 ganger i uken.

de som har sex hver dag er tvilsomme med mindre de de ikke er sammen med noen eller er nyforelsket.

par som har vært sammen i over 1år har ikke sex hver dag og opptil flere ganger om dagen!

skjønner ikke hvorfor folk skryter slikt på seg!

hadde sex i ett de tre første mnd vi ble sammen. flere ganger for dagen også,men det er leeenge siden.

annser meg selv som heldig når vi faktisk har sex 2-3 ganger i uken etter 8år.

2-4 i mnd er normalt i mange forhold etter så lang tid

Tvilsomme eller nyforelska??? Vel, forelska er vi selv om vi har vært sammen mer enn et år, men tvilsomme?? Nix!!

Vi har sex hver dag, ofte også flere ganger per dag, og som sagt har vi vært sammen lengre enn et år!

23 og han 25.

de som har sex hver dag er tvilsomme med mindre de de ikke er sammen med noen eller er nyforelsket.

par som har vært sammen i over 1år har ikke sex hver dag og opptil flere ganger om dagen!

hadde sex i ett de tre første mnd vi ble sammen. flere ganger for dagen også,men det er leeenge siden.

Ehm... Så det kan ikke finnes mennesker der ute med et hyppigere sexliv enn dere?

Jeg og eksen hadde sex tilnærmet hver dag helt fram til 6 måneder før bruddet (og minus den tiden jeg ikke kunne, for måtte komme meg etter fødselen, men da gjorde vi ofte andre ting).

Annonse

23 og han 25.

Ha ha ha....nå ler jeg høyt og hjertelig her.....

Vi er 46 og 44 vi har vært sammen noen år og har ikke tenkt å slutte med å ha sex daglig.

Ikke engang om noen mener det ikke er "normalt" eller tror jeg skryter det på meg.

Fei for din egen dør å ha sex så lite du vil for meg.

Akkurat. Vi har ikke barn en gang. Men han har en fysisk jobb som sliter han mye ut.

Men helt siden vi ble sammen, har han hatt liten sexlyst.

I begynnelsen hadde jeg mye, nå har jeg mye mindre. Men fremdeles syns jeg det er dumt at vi har så lite sex.

Før vi fikk barn hadde vi det litt lignende. Mannen min har ikke spesielt stor sexlyst, og var fornøyd med mindre sex enn jeg hadde lyst på. Men nå har det jevnet seg ut, og jeg er veldig glad han ikke forventer at jeg stiller opp flere ganger i uka...

23 og han 25.

hehe så når man runder første året sammen så blir man automatisk tvilsomme dersom man har sex hver dag?

;-P

Gjest Ulvinnen

hehe så når man runder første året sammen så blir man automatisk tvilsomme dersom man har sex hver dag?

;-P

Selvsagt har høyre blinklys rett i det. Så det er best du følger med på kalenderen ;-)

Jeg våger ikke tenke på hvor tvilsomme vi er, som holder på nesten daglig etter å ha vært gift i godt over 10 år...

Selvsagt har høyre blinklys rett i det. Så det er best du følger med på kalenderen ;-)

Jeg våger ikke tenke på hvor tvilsomme vi er, som holder på nesten daglig etter å ha vært gift i godt over 10 år...

Idag er det faktisk akkurat en måned til det blir 1 år...så dersom vi fortsetter å holde koken, så havner vi sannsynligvis også i gruppa for tvilsomme personer. ;-D

Du og mannen er supre forbilder her, dere kan jo være ledere i Foreningen for tvilsomme par - som har sex nesten daglig også etter 1 år.

*fnis*

Gjest Ulvinnen

Idag er det faktisk akkurat en måned til det blir 1 år...så dersom vi fortsetter å holde koken, så havner vi sannsynligvis også i gruppa for tvilsomme personer. ;-D

Du og mannen er supre forbilder her, dere kan jo være ledere i Foreningen for tvilsomme par - som har sex nesten daglig også etter 1 år.

*fnis*

Jeg tror den foreningen blir stor!

Og du og din kjære sambo er hjertelig velkommen som medlemmer om en måneds tid. Jeg regner med at dere forblir medlemmer i år etter år etter... dere også :-)

Annonse

Jeg tror den foreningen blir stor!

Og du og din kjære sambo er hjertelig velkommen som medlemmer om en måneds tid. Jeg regner med at dere forblir medlemmer i år etter år etter... dere også :-)

Tusen takk for det, Ulvinne.

:-)

Jeg ser fram til å bli medlem - og satser på å forbli medlemmer også. *s*

Forutsetningene for at vi skal kunne fornye medlemsskapet år etter år er ihvertfall tilstede! :-D

Tusen takk for det, Ulvinne.

:-)

Jeg ser fram til å bli medlem - og satser på å forbli medlemmer også. *s*

Forutsetningene for at vi skal kunne fornye medlemsskapet år etter år er ihvertfall tilstede! :-D

Forening for de som har sex daglig????

He he siden jeg og min mann muligens er av de eldste ønsker jeg å stille til formannsvalget.

Med en sak på lista.

1.sex daglig

Forening for de som har sex daglig????

He he siden jeg og min mann muligens er av de eldste ønsker jeg å stille til formannsvalget.

Med en sak på lista.

1.sex daglig

Blir det valg også?

;-D

Bra sak på sakslista det der. *s*

Lurer på hvor stor foreningen blir?

Siden vi ikke har rundet året helt ennå, så må vi vente litt med å stille til valg.

Men vi kommer til å bli gode medlemmer. :-)

Gjest Ulvinnen

Blir det valg også?

;-D

Bra sak på sakslista det der. *s*

Lurer på hvor stor foreningen blir?

Siden vi ikke har rundet året helt ennå, så må vi vente litt med å stille til valg.

Men vi kommer til å bli gode medlemmer. :-)

estima må så gjerne få bli formann, jeg er fornøyd med å være medlem :)

Gjest Trombose

Det er jo synd for deg.Men vi trenger ikke å late som om vi aldri har sex av den grunn?

Nei, du trenger ikke. Men sånn det er nå så blir det litt som å brife med hvor mange penger man har: Fint for den det gjelder, men ikke spesielt sjarmerende.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...