Gå til innhold

Hvor gamle er dere og hvor ofte i mnd har dere sex?

Anbefalte innlegg

Gjest Trombose

Dere har sex 1-4 ganger i mnd? Hvorfor bekymrer det deg ikke?

Det bekymrer meg ser du, for alle par jeg snakker med har sex flere ganger til uken.

Føler rett og slett at vi er unormale.

Ja, huff, tenk om man var unormal da!

Fortsetter under...

• Svar 103
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• tzatziki1365380058

12

• amber sun

6

• morsan

6

• estima

4

Gjest Ulvinnen

Nei, du trenger ikke. Men sånn det er nå så blir det litt som å brife med hvor mange penger man har: Fint for den det gjelder, men ikke spesielt sjarmerende.

Kjære deg da. Det er trådstarter som spør hvor ofte vi har sex. Skal vi la være å svare fordi det finnes noen som har det sjeldnere?

Når noen hevder at det er tvilsomt å ha sex ofte etter å ha vært sammen i et år, og at ingen har det, så må det være lov å påpeke at vedkommende tar feil!

23 og han 25.

har sex 2-3 ganger i uken.

de som har sex hver dag er tvilsomme med mindre de de ikke er sammen med noen eller er nyforelsket.

par som har vært sammen i over 1år har ikke sex hver dag og opptil flere ganger om dagen!

skjønner ikke hvorfor folk skryter slikt på seg!

hadde sex i ett de tre første mnd vi ble sammen. flere ganger for dagen også,men det er leeenge siden.

annser meg selv som heldig når vi faktisk har sex 2-3 ganger i uken etter 8år.

2-4 i mnd er normalt i mange forhold etter så lang tid

Synes kanskje at det var litt drøyt å påstå at dem med sjeldnere sex enn dere er tviilsomme og at de skryter på seg! ;-)

Men når det er sagt betviler jeg ikke at noen "skryter" på seg litt ekstra - skjønt ikke nødvendigvis med "vilje"!

Husker jeg leste om en undersøkelse hvor man ba en stor gruppe kvinner i faste forhold oppgi hvor mange ganger de trodde de hadde sex i løpet av en ukes tid i gjennomsnitt.

Deretter fikk kvinnene i oppgave å føre en slags "sexdagbok" over antall samleier.

Det viste seg faktisk å være et ikke ubetydelig avvik mellom det de oppga opprinnelig og det som faktisk viste seg å være tilfelle.

Når man skal svare på hvor "antall samleier per uke" har man en tendens til å se hen til en "god" uke, og man glemmer at man har mens, egen eller nært familiemedlems sykdom, overtidsarbeid, en selv eller partneren er bortreist osv.

Gjest Jenteguri

Før vi fikk barn hadde vi det litt lignende. Mannen min har ikke spesielt stor sexlyst, og var fornøyd med mindre sex enn jeg hadde lyst på. Men nå har det jevnet seg ut, og jeg er veldig glad han ikke forventer at jeg stiller opp flere ganger i uka...

Jeg misunner deg som ikke syntes det er dumt.

Jeg skulle gjerne hatt sex oftere.

Men ikke noe å gjøre med det, når han ikke føler for det.

Skulle ønske jeg kunne slappe av med den sexen vi har :o(

Gjest høyre blinklys

Tvilsomme eller nyforelska??? Vel, forelska er vi selv om vi har vært sammen mer enn et år, men tvilsomme?? Nix!!

Vi har sex hver dag, ofte også flere ganger per dag, og som sagt har vi vært sammen lengre enn et år!

tviler på at dere har sex hver bidige dag!

det er så oppskrytt så det går ann!!

men det er lov å være lyst løgner:)

Gjest høyre blinklys

Ehm... Så det kan ikke finnes mennesker der ute med et hyppigere sexliv enn dere?

Jeg og eksen hadde sex tilnærmet hver dag helt fram til 6 måneder før bruddet (og minus den tiden jeg ikke kunne, for måtte komme meg etter fødselen, men da gjorde vi ofte andre ting).

jo klart det finnes folk med høyere sex lyst.

men de fleste skryter jo bare på seg.

en venninne sa at de hadde ett ypperlig sexliv og at det var sex omtrent 3 ganger i uken. typen sa derimot at de hadde sex hver dag!

det er tvilsomme skrytere der ute ja.

men det er ingen lov mot lystløgnere:)

Annonse

Gjest høyre blinklys

hehe så når man runder første året sammen så blir man automatisk tvilsomme dersom man har sex hver dag?

;-P

nei det var ikke det jeg ville fram til.

bare at det er tvilsomt at folk har sex hver dag etter en viss stund

Gjest høyre blinklys

Synes kanskje at det var litt drøyt å påstå at dem med sjeldnere sex enn dere er tviilsomme og at de skryter på seg! ;-)

Men når det er sagt betviler jeg ikke at noen "skryter" på seg litt ekstra - skjønt ikke nødvendigvis med "vilje"!

Husker jeg leste om en undersøkelse hvor man ba en stor gruppe kvinner i faste forhold oppgi hvor mange ganger de trodde de hadde sex i løpet av en ukes tid i gjennomsnitt.

Deretter fikk kvinnene i oppgave å føre en slags "sexdagbok" over antall samleier.

Det viste seg faktisk å være et ikke ubetydelig avvik mellom det de oppga opprinnelig og det som faktisk viste seg å være tilfelle.

Når man skal svare på hvor "antall samleier per uke" har man en tendens til å se hen til en "god" uke, og man glemmer at man har mens, egen eller nært familiemedlems sykdom, overtidsarbeid, en selv eller partneren er bortreist osv.

ja det kan hende,men synntes ikke mitt sagn var drøyt.men når folk sier de har sex hver da så vil det jo si hver dag sett bort fra mens og den slag.

det er skryt for ingen har sex hver bidige dag med mindre en er på musejakt. ikke en gang de får sex hver dag.

jeg mener ihverfall at de som mener de har sex hverdag i ett langt forhold skryter dette på seg.

Gjest høyre blinklys

Ha ha ha....nå ler jeg høyt og hjertelig her.....

Vi er 46 og 44 vi har vært sammen noen år og har ikke tenkt å slutte med å ha sex daglig.

Ikke engang om noen mener det ikke er "normalt" eller tror jeg skryter det på meg.

Fei for din egen dør å ha sex så lite du vil for meg.

hahaha selv!

du skryter på deg!

må si dere har ett ynkelig liv altså!

dere har for lite liv vil jeg tro.

å ha sex hverdag i deres alder tyder på at dere ikke har bedre å ta dere til!

-lite venner

-fritidsproblemer

vi har sex ofte og det holder for oss. vi er begge travle mennesker og puler når vi først er oppegående til det.

en uke uke kan det være 3 ganger og en annen 6 dager.

men gjennomsnittlig er det 3 ganger.

og når vi først puler så puler vi skikkelig.hahaha!!

men skryter ikke noe på meg av den grunn

men pul i vei hverdag dere:)

hahaha selv!

du skryter på deg!

-lite venner

-fritidsproblemer

vi har sex ofte og det holder for oss. vi er begge travle mennesker og puler når vi først er oppegående til det.

Hehe, aner jeg litt misunnelse her? Stakkars.

hahaha selv!

du skryter på deg!

-lite venner

-fritidsproblemer

Jeg er ikke sikker på om jeg leste riktig..

SEX DAGLIG I VÅR ALDER???????

Nei dette gidder jeg ikke engang kommentere.

ja det kan hende,men synntes ikke mitt sagn var drøyt.men når folk sier de har sex hver da så vil det jo si hver dag sett bort fra mens og den slag.

det er skryt for ingen har sex hver bidige dag med mindre en er på musejakt. ikke en gang de får sex hver dag.

jeg mener ihverfall at de som mener de har sex hverdag i ett langt forhold skryter dette på seg.

Det som er trist er jo da hvorfor de har så behov for å skryte på seg noe, og behov for å framheve at de liksom er kåtere enn andre.

For min del så er man mye kåtere når man må vente et par dager innimellom, enn om man rent rutinemesig skulle pule hver dag.

"men når folk sier de har sex hver da så vil det jo si hver dag sett bort fra mens og den slag."

Hvis vi alle skulle se bort fra "den slags", dvs også senjobbing, sosiale sammenkomster hver for seg, jobbreiser, sykdom etc etc så kunne vel ganske mange av oss si at man har sex "hver dag" (men unntatt det som står i bitteliten skrift! *S*)

Poenget mitt var at mange som kanskje både sier og tror at de har sex hver dag kanskje har det adskillig færre dager, og at de ville ha funnet ut dette vhis de førte statistikk over en litt lengre periode.

Annonse

"men når folk sier de har sex hver da så vil det jo si hver dag sett bort fra mens og den slag."

Hvis vi alle skulle se bort fra "den slags", dvs også senjobbing, sosiale sammenkomster hver for seg, jobbreiser, sykdom etc etc så kunne vel ganske mange av oss si at man har sex "hver dag" (men unntatt det som står i bitteliten skrift! *S*)

Poenget mitt var at mange som kanskje både sier og tror at de har sex hver dag kanskje har det adskillig færre dager, og at de ville ha funnet ut dette vhis de førte statistikk over en litt lengre periode.

Ja, vi har jo også sex hver da, hvis en ser bort fra de dagene vi ikke har tid. Det blir jo latterlig da. Sier man at man har sex hver dag, betyr det hver dag, ikke da det passer, for det er jo slik alle har det stort sett.

Gjest høyre blinklys

Jeg er ikke sikker på om jeg leste riktig..

SEX DAGLIG I VÅR ALDER???????

Nei dette gidder jeg ikke engang kommentere.

likegreit.

bruk tiden din på noe annet du.

som å finne deg venner eller få det ett pul.

stakkers deg!

Gjest høyre blinklys

Det som er trist er jo da hvorfor de har så behov for å skryte på seg noe, og behov for å framheve at de liksom er kåtere enn andre.

For min del så er man mye kåtere når man må vente et par dager innimellom, enn om man rent rutinemesig skulle pule hver dag.

er så enig!

men la de nå få styre på og skryte i vei:)

Gjest høyre blinklys

da er jeg med,men da er det jo og feil å si at en har sex hver dag synnes du ikke?

og bare det å stå på sitt

-jo vi har sex hver dag!..

blir helt feil det!

da har jo alle sex hver dag då;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...