Gå til innhold

Hvor gamle er dere og hvor ofte i mnd har dere sex?

Anbefalte innlegg

tzatziki1365380058

"Skjønner ikke helt hvorfor du hadde behov for å sjekke meg opp, men."

Skjønner du ikke det? Når noen uttaler seg så bastant om hvordan jeg presenterer meg selv, og angriper Amber på en ufin måte, så føler jeg behov for å finne ut hva dette er for en person. Ikke minst siden du selv er så anonym at jeg ikke har lagt merke til deg før du begynte å gå til angrep mot dem som forteller at de er fornøyde med sitt sexliv.

Jeg la for eksempel merke til hvordan du angrep Babette, uten en gang å få med deg at hun snakket generelt, og ikke om sitt eget aexliv.

Vet du, at du ikke har lagt merke til meg her inne, må du nok tilskrive deg selv og ikke meg. Jeg tror jeg husker et par anonyme innlegg siden den famøse "oute-historien", men ellers stiller jeg som meg selv. Jeg er ikke av de mest aktive på noe forum, det er sant. Men dog....

Jeg har svart babette. Når man sier "jeg tror, jeg mener" så uttaler man seg forresten ikke generelt - selv om det man skriver ikke gjelder en selv.

Fortsetter under...

• Svar 103
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• tzatziki1365380058

12

• amber sun

6

• morsan

6

• estima

4

tzatziki1365380058

"Jeg har aldri angrepet folk for å ha godt sexliv."

Det er nettopp det du gjør! Og gir oss skylden for at du velger å sammenligne deg med oss og bli usikker på om ditt eget forhold er bra nok!

Du må jobbe med selvtilliten din, og måten å gjøre det på er IKKE å la det gå utover andre!

Nei, jeg har ikke angrepet folk for å ha et godt sexliv.

Du har forresten tydelig hoppet over det jeg skrev om mitt eget forhold, og om å være nedpå i større eller mindre grad. Jeg vil ellers si det er, og bør være, helt normalt å stille spørsmål ved alle sider av livet sitt dersom man opplever at man avviker fra "normen". Det er sånn man kommer videre, og kanskje får utvidet horisonten bittelitt. Men da blir det naturligvis problematisk at ting som ikke er vanlig blir gjort vanlig og motsatt, noe det definitivt er tendens til her inne.

ylvali1365381015

Meget varierende.

Alt fra et par ganger i mnd til et par-tre ganger i uka.

Kommer an på hvor mye han reiser, forholdet oss imellom og mengeden søvn, plikter og stress relatert til diss faktorene.

Vi er begge 33, har to barn og har vært sammen i femten år.

Og det er kanskje jeg som har størst sexlyst, tror det blir konklusjonen når jeg tenker tilbake.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...