Gjest cherie2 Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Har et avstands forhold..trenger ikke gå for mye inn på de forskjellige tingene...men..snakket nettopp med kjæresten i telefonen, vi har snakket litt fram og tilbake om han skal komme å besøke meg i helgen, han har mast veldig mye på meg for han hadde sååååå lyst å se meg,jeg sa først det kanskje var best å vente fordi jeg ska jobbe i helgen.Men han ga seg ikke og tilslutt har jeg sagt at han kan komme og vi kan finne på ting etter jobb osv.Har gledet meg. I går begynnte han med at det kanskje va litt dumt allikavel siden jeg skulle jobbe og at det ble dyrt..jeg sa det var greit(men vi hadde jo tross alt tatt en avgjørelse og skulle bestille billett)i dag tidlig ringte han og sa at vi skulle bestille allikavel for han hadde lyst. Har no ventet på han i hele kveld fordi han har jobbet og vi skulle bestille billett sammen over telefon når han var ferdig.Har gledet meg kjempemye no og han ringte før i dag og sa jeg måtte prøve å finne de beste tidene/prisene og skrive ned til han var ferdig, for han ska betale for biletten.Han ringer meg og sier NO at det kanskje er litt dumt allikaveel..... Jeg blir sint og sier at han får stå fast ved ting hans sier, hvertfall når det er andre gang han gjør om på det. Han sier tilbake at jeg klager for mye og legger på. Hva skal jeg gjøre?vet ikke om jeg skal ringe tilbake idag:( skjønner ikke hvorfor han er saå vinglete 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/250327-vet-aldri-hva-han-vil/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.