Gjest Vraket Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Jeg har alltid syntes at jeg ikke er så seksuell av meg. Har dog vært deprimert siden -93, og tidvis fått både medisinsk behandling og terapi. . Ulempen for meg har vært at på Cipralex har sexlysten vært aldeles borte. Nå med Lamictal har den tatt helt av, noe som gjør meg litt frustrert. Noe av grunnen til å bytte medisiner var jo pga. libidoen... Før hadde jeg svært dårlig samvittighet for mannen min, oppfattet jeg, hadde mye mere lyst enn meg. Nå som min situasjon er annerledes, opplever jeg at jeg ikke får den responsen jeg kunne ønsket. Nå er det han som virker uinteressert, og avvisende. Før i dag låste jeg døra på badet hvor han hang opp klær og ymtet frampå om en liten kjappis, hvorpå han sukket og kom med noen lettere uinteresserte kyss. Takk for den... Jeg låst opp igjen døra og gikk opp i 2. etasje.. Er klar over at dette for noen virker rart men jeg blir skikkelig deppa på grunn av det, i en situasjon hvor jeg er deppa fra før. Overgangen til nye medisiner har vært vanskelig. Jeg har alltid hatt lyst til å få mer lyst, for å si det slik. Men nå som jeg har fått det sliter jeg med en respons fra "gubben" som i beste fall er manglende. Har til og med begynt å interessere meg for sexleketøy, noe jeg trodde skulle være spennende for ham også, det er i alle fall de signalene jeg har fått fra ham tidligere... Ja OK, det har blitt mye, men jeg skjønner ikke at han som for en stund siden kunne ha seg morgen, middag og kveld nå virker så måtelig interessert... Så går vi rundt om en enerbærbusk.... Herregud for en rundtur!!!! *lei seg* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/250333-fra-den-ene-ytterligheten-til-den-andre/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glimtipper Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Har du snakket med han om det, da? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/250333-fra-den-ene-ytterligheten-til-den-andre/#findComment-1969861 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest i samme båt - mann Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 hei. Jeg er mann som har opplevd det samme men kanskje jeg får lov å svare deg? Samboeren ble fursstrert når jeg ikke responderte på hennes nye sexlyst. men d var ikke lett for meg. Først ble jeg usikker på endringene henns fordi jeg var blitt vannt med avvisninger og dårlig og lite sex. Plutselig ville hun ha ofte. Ble usikker på om hun ville ha seg bare eller om det fortsatt noen gnist overfor meg. Det hjelpte når hun vil snakke om at uhn hadde hatt dårlig samvittighet mange ganger overfor meg men ikke hadde klart og fortelle meg det. jeg tror du får ressponsen du ønsker om du viser han at det er så at du ønsker å elske med han at du vil ha noe av han som din mann. Får du han til å føle seg atrakktiv for deg får du dt samme igjen. Han må få tid til og komme ut av vanen om og ikke være sexuellt atrakktiv og ønsket. Min samboer tok d til seg ogbegjynte ofte med og beføle meg og være flørtende i stedet for og tilby seg eller kreve ex. jeg ble kåt på henne igen fordi hun viste at hun var kåt på meg. det ble mindre skremmende men fristende i stedet. Prøv en annen takktikk i stedet for og bli skuffet eller føle deg vraket. for det er ikke det han gjør men han trenger antaklig som jeg og få bekreftelse på at hans sexualitet betyr noe for deg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/250333-fra-den-ene-ytterligheten-til-den-andre/#findComment-1970300 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nymfovraket Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Har du snakket med han om det, da? Jeg har prøvd i alle fall... Skjønner jo at det ikke er så lett å forholde seg til det når det blir 5 ganger på 3 dager i stede for 5 ganger på 6 måneder... Det med å kjøpe seg nytt leketøy hjelper vel kanskje ikke for ham heller?? Tror ikke jeg kan gjøre noen ting riktig. Blir deppa og lei meg uansett om jeg vil for lite eller for mye.. *fryktelig lei seg* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/250333-fra-den-ene-ytterligheten-til-den-andre/#findComment-1970537 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.