Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kor lenge går det etter ein abort at ein får mensen tilbake?

Videoannonse
Annonse
Gjest litt usikker på d
Skrevet

Det varierer vel, og jeg tror det kommer litt an på hvilken type det var (spontant eller medisinsk).

Skrevet

Det varierer vel, og jeg tror det kommer litt an på hvilken type det var (spontant eller medisinsk).

Var i 11 veke og tok kirurgisk abort. Har ikkje hatt mensen siden juni. Tok abort 7 september :-(

Lure virkelig på kvifor mensen ikkje er komt i orden enno...

Gjest litt usikker på d
Skrevet

Var i 11 veke og tok kirurgisk abort. Har ikkje hatt mensen siden juni. Tok abort 7 september :-(

Det var lenge, så jeg ville nok snakket med lege.

Skrevet

Det er i hvert fall ikke uvanlig at det går opptil 6 uker.

Har det gått mer enn 8 uker, kan det være lurt å snakke med legen.

Skrevet

Det er i hvert fall ikke uvanlig at det går opptil 6 uker.

Har det gått mer enn 8 uker, kan det være lurt å snakke med legen.

Aborten var 7 september. Blødde veldig lite - omtrent ingenting etter den. Har heller ikkje fått mensen tilbake enno... E det normalt, eller bør eg snakke med legen?

*EKKELT!!* Det kom ein klump med hud ut ei stund etter aborten, er det normalt?????

Gjest Ehhhh.........
Skrevet

Var det ikke du som iherdig prøvde å bli gravid??

Skrevet

Var det ikke du som iherdig prøvde å bli gravid??

Jo, me prøvde men ekteskapet rakna :-((

Skrevet

Det var lenge, så jeg ville nok snakket med lege.

7 september er vel ikke så lenge. Det kan jo ta MANGE uker.

Gjest litt usikker på d
Skrevet

7 september er vel ikke så lenge. Det kan jo ta MANGE uker.

Jeg leste feil måned.

Skrevet

Aborten var 7 september. Blødde veldig lite - omtrent ingenting etter den. Har heller ikkje fått mensen tilbake enno... E det normalt, eller bør eg snakke med legen?

*EKKELT!!* Det kom ein klump med hud ut ei stund etter aborten, er det normalt?????

Jeg vet egentlig ingenting om kirurgiske aborter. De ukene jeg oppga i svaret, er slik jeg oppfatter det som normalt etter spontanaborter.

Men uansett type er det viktig at alt er kommet ut. Jeg synes du skulle snakke med legen din dersom det går over 6 uker og du fremdeles ikke har hatt noen normal mens. De har sett mange tilfeller og kan lettere vurdere når man bør bli bekymret.

Skrevet

Jeg vet egentlig ingenting om kirurgiske aborter. De ukene jeg oppga i svaret, er slik jeg oppfatter det som normalt etter spontanaborter.

Men uansett type er det viktig at alt er kommet ut. Jeg synes du skulle snakke med legen din dersom det går over 6 uker og du fremdeles ikke har hatt noen normal mens. De har sett mange tilfeller og kan lettere vurdere når man bør bli bekymret.

Kva er det som kan vera galt siden mensen ikkje er komt då?

Skrevet

Kva er det som kan vera galt siden mensen ikkje er komt då?

Det er ikke uvanlig at hormonene bruker litt tid på å komme i balanse. Det er neppe noe ordentlig galt.

Det er likevel naturlig å nevne det for legen dersom det tar mer tid enn det de fleste opplever

synes

Skrevet

Jo, me prøvde men ekteskapet rakna :-((

Så leit dette var å høre, Goldy! Hvordan har du det nå da?

Skrevet

Så leit dette var å høre, Goldy! Hvordan har du det nå da?

Nja, det kunne vore betre for å seie det sånn :-(

Skrevet

Nja, det kunne vore betre for å seie det sånn :-(

Uff - det er sikkert en tung tid. Nå står det helt stille for meg....Har du barn fra før?

Skrevet

Uff - det er sikkert en tung tid. Nå står det helt stille for meg....Har du barn fra før?

Ja, eg har ein sønn på snart 7 år, som har veldig lyst til å bli storebror.Men eg orkar ikkje gå gjennom ein tung graviditet og fødsel åleine. Eg må prøve å komme meg over bruddet og finne meg ein mann som eg stolar på og får ting til å fungere med først...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...