Gå til innhold

Kjæreste eller ikke?

Anbefalte innlegg

Gjest Totalt forvirret

Har truffet en herlig person som jeg har falt veldig for, og jeg tror kanskje det er gjensidig, men er litt usikker. Jeg er ikke så god til å tolke signaler kanskje? Det vil si at jeg synes signalene taler for at vedkommende er interessert, men synes samtidig at personen litt sjeldent tar initiativ til å treffes? Er det vanlig å holde litt igjen slik før man har definert et forhold? Jeg ville gjerne møtt vedkommende hele tiden om jeg kunne.....

Og dersom man, som meg, er usikker på hvor man står og den andres interesse, bør man vente litt og se det an i tilfelle man overdramatiserer egne negative "tenk om"-tanker, eller bør man rett og slett ta en samtale og spørre vedkommende rett ut? Jeg er redd jeg skal virke anmasende og ødelegge for noe som kunne blitt ved å være for påtrengende.

Noen som har noen gode råd å gi?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/250483-kj%C3%A6reste-eller-ikke/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Luskelita

Jeg har i mitt 38 årige liv brukt maaange (unyttige) timer på å gruble på slike ting som "er han interessert" og "hva mener han egentlig"....

Etterhvert har jeg erfart at hvis en mann virkelig er interessert så får man vite det!! F.eks da jeg møtte mannen min så rakk jeg aldri å tenke disse tankene fordi det var så opplagt at han var interessert.

Jeg tror at hvis man er interessert/forelska så har man lyst til å ha så mye kontakt som mulig med vedkommende.

Og i ditt tilfelle ville jeg velge å se an saken... Hvis den du er interessert i tar kontakt så vis at du er glad for at h*n tar kontakt, men jeg har ingen tro på "masing" av noe slag, iallefall ikke i begynnelsen hvor interessen/forelskelsen kanskje bare er spirende.

Det er så typisk jenter å gruble over slike problemer... Hvor mange samtaler har ikke jenter seg i mellom om akkurat det tema!

Jeg ville fulgt rådet om å vente å se det an. Kan jo være at han ikke vil være innpåsliten, selv om sjansen er der for at han ikke er _så_ interessert...

Lykke til iallefall!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...