Gå til innhold

Hva mener han?

Anbefalte innlegg

Gjest 40g melis
Skrevet

Når en mann kaller deg pus og pusen sin - hvor står man hen da?

Vil en person kalle en jente han bare vil ha sex med pus? Eller er det noe mer i det da?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ingen menn er like.

Noen vil kalle jenter de har sex med for pus. Andre vil kalle dem for doggy dog.

Du kan da ikke på ramme alvor tro noen skal kunne svare deg skikkelig på dette spørsmålet?

Skrevet

Ingen menn er like.

Noen vil kalle jenter de har sex med for pus. Andre vil kalle dem for doggy dog.

Du kan da ikke på ramme alvor tro noen skal kunne svare deg skikkelig på dette spørsmålet?

Slegga mi, pleier jeg å si.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Slegga mi, pleier jeg å si.

Hølet mitt pleier jeg å si.

Skrevet

Hølet mitt pleier jeg å si.

Kjære, du lukter som et magarap.

Gjest Vil gjerne vite
Skrevet

Kjære, du lukter som et magarap.

Hva betyr det da, hvis han kaller meg pus?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det betyr at du ligner på Gardfield.

"Pus" er et kjælenavn.

Gjest Vil gjerne vite
Skrevet

Det betyr at du ligner på Gardfield.

"Pus" er et kjælenavn.

At jeg er for tykk?

*hyyyl*

Skrevet

Vel. Det er nok et intimitetstegn. Et håp om velvilje og for å få sypati ja.

Gjest Vil gjerne vite
Skrevet

Altså for å *få sex*?

Betenkt her..

Skrevet

Altså for å *få sex*?

Betenkt her..

Min erfaring med ordet pus er at da vil ikke mannen ha sex i det hele tatt.

ShitDiddelyDo
Skrevet

At jeg er for tykk?

*hyyyl*

Nettopp. :)

Men det er naturligvis umulig for oss å svare på hva han legger i ordet "pus".

Hva er det egentlig du lurer på? Om han er forelsket i deg? I så fall må vi nok få vite litt mer.

Gjest Vil gjerne vite
Skrevet

Nettopp. :)

Men det er naturligvis umulig for oss å svare på hva han legger i ordet "pus".

Hva er det egentlig du lurer på? Om han er forelsket i deg? I så fall må vi nok få vite litt mer.

Jeg er ikke trådstarter, men kastet meg på for å få vite litt, om hva dere menn legger i det.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg er ikke trådstarter, men kastet meg på for å få vite litt, om hva dere menn legger i det.

"Vi menn".

Du føler ikke at du generaliserer en smule nå? "Vi menn" er alle unike individer, og vi legger ulikt i ulike utsagn.

Jeg har ingen problemer med å kalle venninner "kjære", osv. "Pus" er nok ikke et ord jeg tar i min munn uansett, men det er meg.

Gjest Vil gjerne vite
Skrevet

Neida. Forstår det du forklarer, og det er jo som regel mellom folk som allerede er i et forhold at gutten kaller jenta pus.

:-)

Skrevet

Altså for å *få sex*?

Betenkt her..

Med tida kanskje.

Gjest Vil gjerne vite
Skrevet

"Vi menn".

Du føler ikke at du generaliserer en smule nå? "Vi menn" er alle unike individer, og vi legger ulikt i ulike utsagn.

Jeg har ingen problemer med å kalle venninner "kjære", osv. "Pus" er nok ikke et ord jeg tar i min munn uansett, men det er meg.

Hva _dere forkjellige menn_ legger av _forskjellige slags betydninger_ i dette ordet pus.

Sånn?

Jeg mente ikke at alle menn tenker og er like.

Gjest Vil gjerne vite
Skrevet

Med tida kanskje.

Ok..

Nå fikk du meg til å undre meg over noe svært internt. Du vet hvis du tenker etter..

;-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hva _dere forkjellige menn_ legger av _forskjellige slags betydninger_ i dette ordet pus.

Sånn?

Jeg mente ikke at alle menn tenker og er like.

Jeg bruker det som sagt ikke, men jeg ville nok lagt like mye/lite i det som bruken av ordet "kjære", "søta", osv.

Det er søte koseord.

(For min del er "pus" for søtt med mindre dama er ei katte, men den dagen jeg feier over ei katte har jeg langt større problemer enn bruken av ulike ord).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...