lamine Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Hei! Prøver å bli gravid. Har vanligvis hatt regelmessig syklus på 28 dager. Hadde sist mnd 24 dagers syklus med en veldig blødning. I tillegg til at blødningen var kraftigere, var jeg dårlig. Sengeliggende, uvel, kvalm. Til vanlig kjenner jeg lite til mens. Jeg tolket dette som et avbrutt svangerskap. Siden vi prøver å bli gravid ble det nå vanskelig å finne tid for eggløsning. Nå har det gått 36 dager og jeg har ikke fått mensen. Jeg føler på ingen måte at jeg er gravid,og graviditetstest tatt 34 dag var negativ. Kan jeg likevel være det? Er det vanlig at syklusen blir så uregelmessig etter et avbrutt svangerskap. Kan det gå lang tid før jeg er i rute?. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/250503-gravid/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trine Endsjø, jordmor Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Jeg tror nok ikke du er gravid nå siden testes du tok var negativ, men får du ikke mensen innen rimelig tid, bør du tar en test til. Normalt vil den gi korrekt svar ca 14 dager etter eggløsning/evt.befruktning. Det er mulig at du var gravid en liten stund og at det endte med spontanabort, slik du beskriver. Slike episoder kan godt bli etterfulgt av en lengre periode før eggløsning inntreffer. Jeg vil anbefale deg å prøve å ikke stresse med dette nå. Selvsagt er ikke det så lett, jeg vet jo slettes ikke hvor lenge dere har prøvd å bli gravid. Men i stedet for å styre veldig med å finne dagen for eggløsning, vil jeg anbefale dere å ha rimelig regelmessige samleier i tiden fremover, f.eks. hver annen dag. Hvis du ikke blir gravid nå, kan du regne med at du kommer i vanlig gjenge snart, sannsynligvis allerede etter neste mens. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/250503-gravid/#findComment-1972471 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.