Gå til innhold

Hva vil han egentlig?

Anbefalte innlegg

Gjest undrer og venter

Jeg og mannen er på vei inn i seperasjon etter hans ønske, da han har funnet en ny.

Men saken er den at etter at han slapp bomben for flere måneder siden har vi vel aldri vært mer aktive på sexfronten.

Skal ikke legge skjul på at jeg vil ha mannen min tilbake og øyner stadig håp når vi er så intime støtt og stadig.

Må si at vi nok aldri har hatt det bedre på denne måten og utforsker og finner på alt mulig deilig og fantasifullt.

Alikevel sier han at det bare er sex og at han vil ha denne andre.

Mitt spørsmål blir da: Hvis han er så forelsket i henne hvordan klarer han å være så intim med meg?

Må legge til at han aldri har vært utro før og alltid vært til å stole på. Vi er i 40 årene, har barn og vært sammen siden vi var unge.

Er det virkelig mulig at han er helt ferdig med meg når vi holder på sånn? Greier virkelig menn å skille så fullstendig på sex og følelser?

Det har ikke vært hans stil tidligere, så må si jeg er full av undring over det som skjer, også over meg selv som er så tolerant. For dette er vonde dager, ingen tvil om det.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/250576-hva-vil-han-egentlig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Humlepungen

For meg høres det ut som den som teller mest for han... er han selv.

Hadde han elsket deg hadde han ville hatt et fullverdig forhold med deg. Og hadde han virkelig elsket sin nye kjæreste hadde han ikke hatt sex med deg.

Nå får han både i pose og sekk. Sex ja takk... forpliktelser nei takk.

Sett grense for deg selv! Du fortjener vel bedre enn dette her?? Ikke la han leke med følelsene dine. Du er ikke ferdig med han følelsesmessig og du vil aldri bli det om du fortsetter å ha sex med han. Han har sex med deg fordi det er godt. Du har sex med han fordi det sikkert er godt, men først og fremst fordi du elsker han enda.

Du fortjener bedre! Få deg en sterkere ryggrad. Ta et skritt av gangen. Men stopp i hvert fall dette du driver med nå

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/250576-hva-vil-han-egentlig/#findComment-1972285
Del på andre sider

Dere er ikke de første som opplever en ny glød i sexlivet etter at det blir slutt. Noen ganger er dette bare et blaff og et ledd i avvenningen og sorgprosessen (trøstepuling), noen ganger kan det være begynnelsen til gjenforening.

Det kan også hende han er forvirret og trekkes i to retninger, både mot henne og mot deg.

I ditt sted, hvis jeg virkelig elsket ham og ville ha ham tilbake, ville jeg tenkt at litt sex i ny og ne er bedre enn ingenting.

Faren er selvsagt at fallhøyden kan bli enda større, fordi de fysiske båndene ikke får anledning til å bli svakere og du gir deg selv lov til å håpe.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/250576-hva-vil-han-egentlig/#findComment-1972324
Del på andre sider

Gjest undrer og venter

Dere er ikke de første som opplever en ny glød i sexlivet etter at det blir slutt. Noen ganger er dette bare et blaff og et ledd i avvenningen og sorgprosessen (trøstepuling), noen ganger kan det være begynnelsen til gjenforening.

Det kan også hende han er forvirret og trekkes i to retninger, både mot henne og mot deg.

I ditt sted, hvis jeg virkelig elsket ham og ville ha ham tilbake, ville jeg tenkt at litt sex i ny og ne er bedre enn ingenting.

Faren er selvsagt at fallhøyden kan bli enda større, fordi de fysiske båndene ikke får anledning til å bli svakere og du gir deg selv lov til å håpe.

Ja jeg elsker ham desverre og tenker nok som så at det er et slags håp i dette. Men det kan nok hende jeg lurer meg selv..

Jeg er også rimelig overrasket over hvordan "gamle" damer blir som tenåringer når det gjelder både grensesetting og kjærlighetssorg.

Men kjenner på kroppen at dette ikke kan fortsette i lengden. Ingen greier å leve så uavklart særlig lenge.

Jaja, venter på svar fra fagperson. Litt greit å få det belyst fra noen som har sett det meste hva sex og samliv angår.

Uansett blir det vel et bedre liv for oss alle en dag. Takk for innspill, selv om man er nokså uimotagelig for råd er det fint å høre hva andre mener.

Ha en fin fredagskveld :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/250576-hva-vil-han-egentlig/#findComment-1974196
Del på andre sider

Gro Isachsen, Sexolog

Det er mange måter å få til god sex, men dette må være en særdeles vond måte å få til noe godt på. Det er mulig den usikre situasjonen påvirker spenningen dere imellom, noe som jo er en viktig ingrediens i den gode sexen.

Noen dyrker den såkalte "make up sexen", fordi det gir ekstra spenning. Men om dette er årsaken til at du og mannen din har det bedre enn tidligere er ikke enkelt å avgjøre bare ut fra din versjon. Hvor forelsket han eventuelt er, er også umulig å avgjøre ut fra din beskrivelse.

Blir det for vanskelig for deg å leve i en slik situasjon, bør du be ham ta en avgjørelse. En slik måte å handle på kan også springe ut fra et ønske om å straffe deg. Har det vært mye bitterhet og vondt i et forhold hender det ønsket om straff setter i gang slike reaksjoner.

Det er mulig mannen din begynner å bli usikker på hva han skal gjøre. Det vanlige er at det er elskerinnen som representerer sex, ikke kona. Kanskje dere har et uoppdaget seksuelt potensiale?

Kanskje han likevel er usikker på om alt vil bli ved det gamle dersom han kommer tilbake til deg og at han derfor holder deg på pinebenken med å vakle i sine avgjørelser.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/250576-hva-vil-han-egentlig/#findComment-1981885
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...