Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hvis vi ikke bodde sammen ville jeg ikke rørt sakene hans. Var vi samboere stiller saken seg annerledes.

Min mor sa alltid.-Du kan havne på sykehus i hullete/slitte underbukser. Ville du ikke være flau da?

Sa hun til broren min. Vi lo godt da!

Jeg ville sagt til en eventuell samboer at:- Disse er for slitte til å brukes, de ser faktisk ikke pene ut på deg!

Vi har snart vært sammen i halvannet år og hadde vært samboere om forholdene rundt hadde ligget til rette for det. I tillegg er jeg hos ham minst halvparten av nettene de ukene han er hjemme så jeg vil svært gjerne se ham i noen lekre undiser og er temmelig sikker på at han tåler det. :o)

Fortsetter under...

• Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

18

• midtimellom

5

• damedame o

4

• Paloma

2

Mest aktive i denne tråden

Svare "på vegne av min mann" jeg.

Jeg kan iallefall gjøre dette med min mann uten at han bryr seg nevneverdig om det.

Han has svært mye sokker og truser å ta av og er takknemmelig for at jeg vasker og steller klærne hans. Han mener nok at jeg vet hva jeg driver med og at hvis jeg kaster så er det fordi det er på tide å gjøre det.

Ikke noe skummelt her i gården altså :)

Det som overrasker meg litt er at du spør om dette :o

Slik du skriver om forholdet ditt skulle en virkelig tro du var langt forbi stadiet da en kan lure på slike ting som dette eller?

;)

Hei Best med fine truser.

Jeg synes dette var skikkelig odd måte å svare noen på;

"Det som overrasker meg litt er at du spør om dette :o

Slik du skriver om forholdet ditt skulle en virkelig tro du var langt forbi stadiet da en kan lure på slike ting som dette eller?"

- Langt forbi det stadiet der man respekterer hverandres ting?

- Langt forbi det stadiet der man har tatt kontrollen over mannen sin å begynt å forme han slik du vil?

Er det noe sånt du mener eller?

Vet du hva, jeg er samboer og venter barn med min kjære... men ikke søren om jeg tar til meg rollen som hans kles-sjef!

Altså, jeg synes det er mange damer som tar seg til rette med å kle opp mannen sin slik at han blir stilmessig slik vi liker han.

Tenk deg så forbanna du ville blitt hvis mannen din (sett bort fra om han er flink med klær eller ikke, smak er rimlig individuellt) ... pluttselig en dag hadde skiftet ut masse klær i skapet ditt, favo-genseren etc. fordi han heller ville se deg i lilla skjørt?

Av ren respekt for kjæresten min og hans dømme over hva han vil kle seg i ville jeg listet et slikt spørsmål meget pent inn. Klart det ikke er sexy med hullete boxere, men det er jo ikke opp til meg å kaste hans ting altså.

Jeg synes det er sunt at Lillemus er litt engstlig for å fronte dette, jeg. Synes det viser en fin balanse mellom de... synes ikke man skal eie hverandre og hverandres ting, stil og utrykk jeg.

Way to go Lillemus, men vær smart :)

Hva om noe av det gamle "forsvinner" og så dukker det opp noen nye boksere i stedet? Bare sånn ut av det blå?

Du trenger jo ikke å kaste dem - enda. Vent på evt reaksjon. Blir den ille, så er det bare å hente det frem igjen. Ingen skade skjedd, liksom?

Nei - her skal det ikke gjemmes noen utslitte boksere for så å dukke opp om de nye ikke faller i smak, han er da forsøren 39 år! Ikke noen barnehageunge! Høres omtrent ut som smokkeslutt der man gjemmer et par smokker i tilfelle ungen tilter helt...

Skal ta det opp med ham neste gang vi er sammen, forhåpentligvis i helgen. :o)

Hei Best med fine truser.

Jeg synes dette var skikkelig odd måte å svare noen på;

"Det som overrasker meg litt er at du spør om dette :o

Slik du skriver om forholdet ditt skulle en virkelig tro du var langt forbi stadiet da en kan lure på slike ting som dette eller?"

- Langt forbi det stadiet der man respekterer hverandres ting?

- Langt forbi det stadiet der man har tatt kontrollen over mannen sin å begynt å forme han slik du vil?

Er det noe sånt du mener eller?

Vet du hva, jeg er samboer og venter barn med min kjære... men ikke søren om jeg tar til meg rollen som hans kles-sjef!

Altså, jeg synes det er mange damer som tar seg til rette med å kle opp mannen sin slik at han blir stilmessig slik vi liker han.

Tenk deg så forbanna du ville blitt hvis mannen din (sett bort fra om han er flink med klær eller ikke, smak er rimlig individuellt) ... pluttselig en dag hadde skiftet ut masse klær i skapet ditt, favo-genseren etc. fordi han heller ville se deg i lilla skjørt?

Av ren respekt for kjæresten min og hans dømme over hva han vil kle seg i ville jeg listet et slikt spørsmål meget pent inn. Klart det ikke er sexy med hullete boxere, men det er jo ikke opp til meg å kaste hans ting altså.

Jeg synes det er sunt at Lillemus er litt engstlig for å fronte dette, jeg. Synes det viser en fin balanse mellom de... synes ikke man skal eie hverandre og hverandres ting, stil og utrykk jeg.

Way to go Lillemus, men vær smart :)

Nemlig. :o) Selv om jeg kunne hatt lyst så går jeg ikke i skapene hans og rydder og kaster etter eget forgodtbefinnende. :o) For, som du sier - selv hadde jeg tiltet helt om noen gjorde det hos meg!

Men jeg har kjøpt noe nytt til ham da, i gave. Et par gensere, noen fine t-skjorter, strømper og en bokser og han ble veldig glad for det. Den ene genseren bruker han ofte på jobb eller når han er i bursdagsselskap for da må han være litt fin i det minste. :o)

*Ler* Så i koma er han nok ikke at han ikke merker noe nye boksere. Dessuten orker jeg ikke se ham i de gamle lenger - jeg vil se ham i noe nytt og fresht og lekkert, ikke de gamle, slamsete og utvaskede!

Jeg synes du kan ta sjansen på å kjøpe f.eks. fire nye ("fordi du syntes de var så stilige og fikk lyst til å se dem på ham"), og så ber du ham luke ut de fire dårligste fra skapet før han tar dem i bruk.

Jeg er gift med tvillingsjelen hans (når det gjelder klær), og jeg bruker den metoden. Problemet er at jeg er omtrent like sløv selv - men siden jeg har ansvaret for klesvasken, ser jeg det jo når tøyet når fille-stadiet.

Annonse

Var det meg, Lillemus, så hadde jeg ganske enkelt funnet et eksemplar av de slitte trusene, holdt den opp og sagt: "Se her" pekt på den og smilt og deretter "på tide å skifte ut kanskje?". Deretter hadde jeg sagt at de har noen fine på den og den butikken og foreslått at han kunne gått og sett om han liker dem.

Så kunne han kjøpt trusene sine selv.

Jeg ville ikke gått inn i en morsrolle ved å begynne å kjøpe truser til en voksen mann som åpenbart trenger å se nødvendigheten selv.

Hilsen streng

Gjest ikke sign

Var det meg, Lillemus, så hadde jeg ganske enkelt funnet et eksemplar av de slitte trusene, holdt den opp og sagt: "Se her" pekt på den og smilt og deretter "på tide å skifte ut kanskje?". Deretter hadde jeg sagt at de har noen fine på den og den butikken og foreslått at han kunne gått og sett om han liker dem.

Så kunne han kjøpt trusene sine selv.

Jeg ville ikke gått inn i en morsrolle ved å begynne å kjøpe truser til en voksen mann som åpenbart trenger å se nødvendigheten selv.

Hilsen streng

Jeg kjøper til mannen min fordi han aldri handler klær selv.

*Hehe* Jeg tror ikke min vil bli sur heller, sannsynligvis vil han bare le og si litt forundret:"Men disse er da hele de?" :o)

Akkurat som å høre min kjære i begynnelsen.

Forsåvidt litt enda også...

Merkelig det der. Kanskje de liker den ekstra luftingen???

Jeg svarer også på vegne av min kjære: jeg har sagt det rett ut til ham et par ganger når jeg synes undertøyet hans er helt bak mål at "Du har ikke planlagt sex i kveld ser jeg!". Da svarer han alltid at jeg er hjertelig velkommen til å hive alt undertøy som ikke setter meg i stemning!

He-he, en gang hadde jeg en ny stilig (synes jeg da!) boxertruse på meg da vi kledde av oss, sa han: jeg skal late som jeg ikke ser den der!

Jeg kunne jo ikke annet enn å le, jeg som følte meg SÅ stilig!

mvh

Annonse

Jeg svarer også på vegne av min kjære: jeg har sagt det rett ut til ham et par ganger når jeg synes undertøyet hans er helt bak mål at "Du har ikke planlagt sex i kveld ser jeg!". Da svarer han alltid at jeg er hjertelig velkommen til å hive alt undertøy som ikke setter meg i stemning!

He-he, en gang hadde jeg en ny stilig (synes jeg da!) boxertruse på meg da vi kledde av oss, sa han: jeg skal late som jeg ikke ser den der!

mvh

hehe, artig :)

Han går enda i joggebukser hver dag, men han tar på seg en annen bukse når han/vi skal på noe.

Hvis han stort sett gikk i joggebukser før dere ble etablert/sammen, så visste du vel forsåvidt hva du gikk til?

Velg din partner med omhu. Går h*n daglig med joggebukse og slitte truser, så skygg banen eller lær deg og leve med det og vit at du er en av mange sterke kvinner som takler situasjonen... :0)

Gjest Signatura

Jeg som kvinne ville foreslått å gå og kjøpe noe nytt sammen. Ta med i butikken og si at du trenger noe nytt, denne og denne er fin. De gamle du har er ikke noe særlig. Tror ikke han hadde blitt sur for det. men å bare handle inn og kaste gammelt uten forvarsel er ikke ok. Hvis han skulle blånekte er det bare å kjøpe nytt som ekstragaver til jul. Og igjen gjenta at det gamle er udelikat.

Og kvinnens motiv er?

Mitt motiv for å rydde opp i undertøyet hans? Fordi jeg vil se ham i noe lekkert og stilig som gir den deilige rumpa hans all rettferdighet istedet for det gamle, uslitte som en gang kanskje har vært tettsittende som bare gjemmer den deilige stussen... ;o)

mvh

Jeg kjøpte meg nettopp en bokser, men innså fort at den blir brukt kun når han er på jobb! :o) Den var skikkelig god å ha på, men nærmest anti-sexy... Overhode ikke noe jeg vil vise meg for min kjære i engang!

Nemlig. :o) Selv om jeg kunne hatt lyst så går jeg ikke i skapene hans og rydder og kaster etter eget forgodtbefinnende. :o) For, som du sier - selv hadde jeg tiltet helt om noen gjorde det hos meg!

Men jeg har kjøpt noe nytt til ham da, i gave. Et par gensere, noen fine t-skjorter, strømper og en bokser og han ble veldig glad for det. Den ene genseren bruker han ofte på jobb eller når han er i bursdagsselskap for da må han være litt fin i det minste. :o)

så sant så sant :)

Men gaver er jo ikke noe galt i da, det er jo bare koselig! jeg er kjempe glad i å få stasj og kjempe glad i å gi bort:)

Og det er jo mye hyggeligere å gi bort noe når de som bruker det faktisk gjør det av fri vilje fordi de liker det... Ikke fordi at de blir bedt om å gå i det...

:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...