Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Nei - her skal det ikke gjemmes noen utslitte boksere for så å dukke opp om de nye ikke faller i smak, han er da forsøren 39 år! Ikke noen barnehageunge! Høres omtrent ut som smokkeslutt der man gjemmer et par smokker i tilfelle ungen tilter helt...

Skal ta det opp med ham neste gang vi er sammen, forhåpentligvis i helgen. :o)

Om mannen min _kaster_ mine utslitte, hullete, strikkløse, men akk så herlig, myke, behagelige, eiegode truser - da blir det månelyst!

-så jeg ville ikke _kastet_ dem.

Fortsetter under...

• Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

18

• midtimellom

5

• damedame o

4

• Paloma

2

Mest aktive i denne tråden

Om mannen min _kaster_ mine utslitte, hullete, strikkløse, men akk så herlig, myke, behagelige, eiegode truser - da blir det månelyst!

-så jeg ville ikke _kastet_ dem.

Jeg skal spørre først da. :o) Og da kan han ikke komme og klage i ettertid om han sier ja.

så sant så sant :)

Men gaver er jo ikke noe galt i da, det er jo bare koselig! jeg er kjempe glad i å få stasj og kjempe glad i å gi bort:)

Og det er jo mye hyggeligere å gi bort noe når de som bruker det faktisk gjør det av fri vilje fordi de liker det... Ikke fordi at de blir bedt om å gå i det...

:)

Joooda, men han synes liksom ikke han kan bruke det jeg gir ham i stallen og når han kjører traktor og sånt for det er alt for fint, samme hvor mye jeg hevder at det er vanlig brukstøy det også! Så derfor _må_ noe av det gamle rett og slett ut av huset om han skal bruke det nye. :o)

Joooda, men han synes liksom ikke han kan bruke det jeg gir ham i stallen og når han kjører traktor og sånt for det er alt for fint, samme hvor mye jeg hevder at det er vanlig brukstøy det også! Så derfor _må_ noe av det gamle rett og slett ut av huset om han skal bruke det nye. :o)

he he skikkelig gards gutt! ;)

Vel, du kan jo ta en det litt sån generellt da. En sån rødvinskveld med god stemning å begynne å snakke om klær og stil... om gutter og jenter ser på det forskjellig? Hva han tenker om det osv. akkurat som du kanskje ville gjort med en ny venn. En lett objektiv rødvins diskusjon om gutter og jenter og klær ogsånt ;)

Rett å slett være litt iteressert :)

Kanskje sier han at han føler seg helt på viddene og ikke har peiling på hva han har på seg og faktisk kunne tenkt seg litt hjelp...

Eller så er han av typen som elsker de hullette stilongsene sine etc. det er jo faktisk en god del rare nykker ute å går når det gjelder hva folk har på seg. Det er ofte veldig personlig og kanskje derfor man skal være litt forsiktig med ta over andres greie.

Men hvis han abselutt ikke har noen greie å kunne tenke seg litt oppussing, så kan du tilby din assistanse - fordi han ønsker det rett og slett ;)

Ellers så bare melder du han på homsepatruljen he he...

he he skikkelig gards gutt! ;)

Vel, du kan jo ta en det litt sån generellt da. En sån rødvinskveld med god stemning å begynne å snakke om klær og stil... om gutter og jenter ser på det forskjellig? Hva han tenker om det osv. akkurat som du kanskje ville gjort med en ny venn. En lett objektiv rødvins diskusjon om gutter og jenter og klær ogsånt ;)

Rett å slett være litt iteressert :)

Kanskje sier han at han føler seg helt på viddene og ikke har peiling på hva han har på seg og faktisk kunne tenkt seg litt hjelp...

Eller så er han av typen som elsker de hullette stilongsene sine etc. det er jo faktisk en god del rare nykker ute å går når det gjelder hva folk har på seg. Det er ofte veldig personlig og kanskje derfor man skal være litt forsiktig med ta over andres greie.

Men hvis han abselutt ikke har noen greie å kunne tenke seg litt oppussing, så kan du tilby din assistanse - fordi han ønsker det rett og slett ;)

Ellers så bare melder du han på homsepatruljen he he...

Han vet hva han synes er fint og ikke i butikken, men når det gjelder det som ligger i klesskapet... *Rister på hodet*

Homsepatruljen? *Hahahaha* Da hadde han garantert blitt knallsur og det med god grunn.

Gjest Elextra

Jeg må si jeg er glad jeg har en mann som kan kjøpe undertøyet sitt selv. Og hadde jeg ikke hatt det, ville jeg heller forsøkt å påvirke ham til å lære det. Jeg ville ikke tatt rollen som moren hans ved å erstatte utslitt undertøy. Det kan fort bli en vane...

Annonse

Tja, jeg kjøper stadig undertøy til mannen min jeg da.Hvis jeg finner noe jeg synes ser bra ut, så hvorfor ikke kjøpe det med hjem til han da? Er jo ikke som om jeg bestemmer over han pga det - bare prøver å glede han :)

Kjekk måte å gjøre det på, så slipper du å se det gamle kjedelige undertøyet også ;)

Han vet hva han synes er fint og ikke i butikken, men når det gjelder det som ligger i klesskapet... *Rister på hodet*

Homsepatruljen? *Hahahaha* Da hadde han garantert blitt knallsur og det med god grunn.

altså du kan jo bare si det som det er da, men det kan hende at du sårer han.

Kanskje tror han det er et skikkelig problem for deg at han ikke går i klær du liker... sånne ting kan fort feiloppfattes.

Eller så kan du spandere 3000 på hver av dere å invitere han med på en skikkelig shopping dag!

"er det ikke påtide med nye klær a elskling??" ;) "det har vi fortjent!"

Eventuellt kan du dra den i litt kødde tone; "du trenger seriøst nye klær ass! huh huh " mens du holder opp tidenes festligste/styggeste boxer og ler godt...

he he he...

altså du kan jo bare si det som det er da, men det kan hende at du sårer han.

Kanskje tror han det er et skikkelig problem for deg at han ikke går i klær du liker... sånne ting kan fort feiloppfattes.

Eller så kan du spandere 3000 på hver av dere å invitere han med på en skikkelig shopping dag!

"er det ikke påtide med nye klær a elskling??" ;) "det har vi fortjent!"

Eventuellt kan du dra den i litt kødde tone; "du trenger seriøst nye klær ass! huh huh " mens du holder opp tidenes festligste/styggeste boxer og ler godt...

he he he...

Jeg elsker egentlig det deilig avslappede forholdet han har til klær, men jeg vil at det skal være rent og helt og ikke utslitt da og det er vel ikke for mye å be om?

Tenker jeg spør pent og rett ut (menn tar ikke hint vet du!) om det er greit at jeg luker ut en del av de mest utslitte undisene hans og kjøper tilsvarende antall nye jeg. Og skulle han bli molefunken så får jeg bare si at når han engang insisterer på å sove i bokser så vil jeg i alle fall se ham i en lekker en! :o)

Gjest Shira12

Ser at andre har svart for sin kjære, så da svarer jeg for min :o)

Jeg har sagt det rett ut, kom igjen nå kjøper vi noe sexy undertøy.

Og han var helt med han, så lenge jeg plukket de ut. He he, er jo jeg som skal se på han ;o)

Nå kjøper jeg bare til han, når det passer seg slik. Ofte så kjøper jeg noen snaksne boxere til han som en ekstra julegave fra meg.

Eneste det har resultert i, er at han vil ha meg med hver gang han handler klær, jeg må godkjenne om han ser bra ut i de. Men det passer i grunnen meg fint, får da får han på seg de klærene som fremhever det jeg liker ved han ;o)

Jeg elsker egentlig det deilig avslappede forholdet han har til klær, men jeg vil at det skal være rent og helt og ikke utslitt da og det er vel ikke for mye å be om?

Tenker jeg spør pent og rett ut (menn tar ikke hint vet du!) om det er greit at jeg luker ut en del av de mest utslitte undisene hans og kjøper tilsvarende antall nye jeg. Og skulle han bli molefunken så får jeg bare si at når han engang insisterer på å sove i bokser så vil jeg i alle fall se ham i en lekker en! :o)

He he god plan :)

Pass på at du ikke høres ut som mamman hans når du sier det, men den søte kjæresten som HELST ser han naken... men hvis han på død og liv må ha tekstiler på så... ;)

Jeg skal spørre først da. :o) Og da kan han ikke komme og klage i ettertid om han sier ja.

Jeg gjør kort prosess - hvis han er der sier jeg fra at jeg kaster dette hullemonsteret for å bevare sexlivet vårt, hvis han ikke er der bare hiver jeg de. Så kjøper han nye når det begynner å bli tynt i skuffen..

Jeg gjør kort prosess - hvis han er der sier jeg fra at jeg kaster dette hullemonsteret for å bevare sexlivet vårt, hvis han ikke er der bare hiver jeg de. Så kjøper han nye når det begynner å bli tynt i skuffen..

*Humrer* Det var en god ide! :o)

Annonse

Hvis vi ikke bodde sammen ville jeg ikke rørt sakene hans. Var vi samboere stiller saken seg annerledes.

Min mor sa alltid.-Du kan havne på sykehus i hullete/slitte underbukser. Ville du ikke være flau da?

Sa hun til broren min. Vi lo godt da!

Jeg ville sagt til en eventuell samboer at:- Disse er for slitte til å brukes, de ser faktisk ikke pene ut på deg!

He he - det er jo en klassiker. Jeg ser for meg følgende dialog:

Ring ring!

-Paloma, din mann har desverre vært i en ulykke og havnet på sykehuset.

- Å Gud, hadde han ren undik på seg???

He he - det er jo en klassiker. Jeg ser for meg følgende dialog:

Ring ring!

-Paloma, din mann har desverre vært i en ulykke og havnet på sykehuset.

- Å Gud, hadde han ren undik på seg???

*Hihi* Men hadde du villet at sykepleiere og leger skulle sett deg i den gamle, utvaskede mensentrusa med flekker som aldri går helt av i vask?

Gjest best med fine truser og sokker

Hei Best med fine truser.

Jeg synes dette var skikkelig odd måte å svare noen på;

"Det som overrasker meg litt er at du spør om dette :o

Slik du skriver om forholdet ditt skulle en virkelig tro du var langt forbi stadiet da en kan lure på slike ting som dette eller?"

- Langt forbi det stadiet der man respekterer hverandres ting?

- Langt forbi det stadiet der man har tatt kontrollen over mannen sin å begynt å forme han slik du vil?

Er det noe sånt du mener eller?

Vet du hva, jeg er samboer og venter barn med min kjære... men ikke søren om jeg tar til meg rollen som hans kles-sjef!

Altså, jeg synes det er mange damer som tar seg til rette med å kle opp mannen sin slik at han blir stilmessig slik vi liker han.

Tenk deg så forbanna du ville blitt hvis mannen din (sett bort fra om han er flink med klær eller ikke, smak er rimlig individuellt) ... pluttselig en dag hadde skiftet ut masse klær i skapet ditt, favo-genseren etc. fordi han heller ville se deg i lilla skjørt?

Av ren respekt for kjæresten min og hans dømme over hva han vil kle seg i ville jeg listet et slikt spørsmål meget pent inn. Klart det ikke er sexy med hullete boxere, men det er jo ikke opp til meg å kaste hans ting altså.

Jeg synes det er sunt at Lillemus er litt engstlig for å fronte dette, jeg. Synes det viser en fin balanse mellom de... synes ikke man skal eie hverandre og hverandres ting, stil og utrykk jeg.

Way to go Lillemus, men vær smart :)

"Jeg synes dette var skikkelig odd måte å svare noen på;

"Det som overrasker meg litt er at du spør om dette :o

Slik du skriver om forholdet ditt skulle en virkelig tro du var langt forbi stadiet da en kan lure på slike ting som dette eller?"

Med et mente jeg med en humoristisk undertone at Lillemus i lange tider har lagt ut om forholdet sitt som er såpass bra, hun forteller om åpenheten de har, om alt de snakker om osv.osv. osv.

Derfor synes jeg det var litt snodig at hun skriver inn til gutta her og lurer på hva de hadde synes om at dama deres hadde ryddet ut hullete truser.

Jeg ville trodd at hun/de var på det stadiet nå, etter hva hun selv har fortalt, at hun kanskje kunne forestille seg hva mannen hennes ville mene om en slik sak, eller at hun følte seg så sikker i forholdet at hun faktisk bare spurte ham : "du, synes du det er greit at jeg rydder i skuffene dine"?

Det var det jeg mente med den kommentaren.

Men kjære vene altså, det er da helt det samme for meg hva den eller den synes er best, det er jo mellom paret det gjelder det er viktig og hos oss er det no problem.

Jeg ville synes det var rart om jeg ikke "torde" spørre mannen min om en slik ting rett ut.

Men meg om det.

;)

Hehe, kjæresten min ville nok ha påpekt at jeg ikke er mora hans.

For øvrig skjønner jeg ikke helt hvilken rolle det spiller om undertøyet er slitt eller ikke. Jeg har aldri lagt merke til hvordan boxerne og trusene hans ser ut, og for meg er han like sexy uansett om han går i kjeledress fra Felleskjøpet eller er naken.

Og han har det på samme måte. Jeg sjokker for det meste rundt i 10-kroners truser fra billigbutikker, som er så utvasket at strikken for lengst har gitt opp. Men jeg føler meg ganske sexy.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...