Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er 7+1 på vei, og har vært skikkelig eplekjekk for jeg har nesten ikke merket noe til det. Men på mandag kom det kastet på meg, og siden har jeg vært sengeliggende. Jeg har hodepine og er konstant kvalm. Er også relativt svimmel.

Holder på å bli sprø av denne kvalmen. Er det noen som har noen gode råd om hva som kan hjelpe.....?

(jeg spiser regelmessig, drikker mye vann, og akkurat nå dytter jeg i meg Marie kjeks....)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/250647-gode-r%C3%A5d-mot-kvalme/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingefærte, som jubalong70 har nevnt funker best om du lager den selv:

Kjøp fersk ingefærrot i butikken. Skjær 2-3 viskelærtykke skiver. Behold skallet på. Slå over en halv liter kokende vann. La trekke i 10 minutter. Del i to porsjoner som drikkes som te f.eks. morgen og ettermiddag. Kan søtes om ønskelig. Billig og enkelt, ikke sant ?

Du kan også forsøke akupressur selv på et punkt som ligger midt på innsiden av underarmen. Drøyt to fingerbredder ovenfor håndleddet. Trykk hardt på punktet et par minutter ved behov. Spesielle armbånd finnes også som stimulerer punktet.

Gjest dreven_i_gamet

Prøv ingefærtabletter, fås kjøpt på helsekosten. Dessuten fins det også et akupressurarmbånd som er verdt å prøve. Jeg hadde det sånn som deg for ett år siden, og erfarte at disse to tingene hjalp! Armbåndet fås også kjøpt på helsekosten=)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...