Gå til innhold

Fortsatt kvalm(hva kan det være?

Anbefalte innlegg

Gjest Lei av kvalmen

Har vært kvalm i 8 dager nå.Skal ha mens om 1 uke så det er vel for tidlig å teste nå?.Men det er vel også for tidlig å bli kvalm vist jeg er gravid så da veit jeg ikke hva som feiler meg.Puppene gjør kjempe vondt men det går det også før mens.Jeg er råd vill

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/250752-fortsatt-kvalmhva-kan-det-v%C3%A6re/
Del på andre sider

Fortsetter under...

tzatziki1365380058

Det er ikke for tidlig å bli kvalm. Venninnen min har oppdaget alle sine 4 graviditeter ved at hun ble kvalm før hun skulle hatt mens. Til og med den gangen prevensjonen streiket, og graviditeten kom som julekvelden på kjerringa, så det kan ikke ha vært pga "noe psykologisk"

Gjest Lei av kvalmen

Det er ikke for tidlig å bli kvalm. Venninnen min har oppdaget alle sine 4 graviditeter ved at hun ble kvalm før hun skulle hatt mens. Til og med den gangen prevensjonen streiket, og graviditeten kom som julekvelden på kjerringa, så det kan ikke ha vært pga "noe psykologisk"

Jeg tok en test i går og den var negativ.Skal ha mens om 1 uke

Annonse

tzatziki1365380058

Jeg tok en test i går og den var negativ.Skal ha mens om 1 uke

Som Sofline sier, så kan du godt være gravid selv om testen var negativ nå.

Hvis det viser seg at du definitivt ikke er gravid, så kan det hende du har fått magekatarr. Kvalme kan visstnok være et symptom på det.

Gjest Lei av kvalmen

Som Sofline sier, så kan du godt være gravid selv om testen var negativ nå.

Hvis det viser seg at du definitivt ikke er gravid, så kan det hende du har fått magekatarr. Kvalme kan visstnok være et symptom på det.

Takk for svar.Får vel dra til legen vist mensen kommer til helga da.Men får man ikke smerter vist man har magekatar

tzatziki1365380058

Takk for svar.Får vel dra til legen vist mensen kommer til helga da.Men får man ikke smerter vist man har magekatar

Jeg kjenner to som har hatt det, en med smerter og en som "bare" var kvalm. Så det kan være begge deler.

Krysser heller fingrene for at du er gravid, dersom du ønsker å være det, og det virker det jo som :)

tzatziki1365380058

Jeg kjenner to som har hatt det, en med smerter og en som "bare" var kvalm. Så det kan være begge deler.

Krysser heller fingrene for at du er gravid, dersom du ønsker å være det, og det virker det jo som :)

Gjest Lei av kvalmen

Takk.Vi har prøvd i 1 år nå.Kan ikke huske at jeg ble så tidlig kvalm med 1 mann.Kom ikke før i uke 7 da.men alle svangerskap er ikke like så jeg kan jo bare håpe

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...