Gå til innhold

Hva får deg til å snu deg etter noen?

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg lurer på om dere har noen spesielle ting dere veldig fort legger merke til hos det motsatte kjønn! Ikke nødvendigvis tenner dere seksuelt, men noe som virkelig fanger oppmerksomheten deres, og gjør det vanskelig å trekke øynene til seg.

Kanskje det er bare noen små detaljer som andre ikke legger merke til i det hele tatt?

Selv har jeg vanskelig for å la være å titte hvis jeg ser jenter med pene hender. Nysgjerrig på hva andre folk har av erfaringer..

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Jeg snur meg vel ikke rent praktisk, men ei lekker rumpe kan jeg kaste både ett og to blikk etter ja. :o)

Hehe, jeg merker at rumper ofte går igjen. Hvordan ser ei perfekt gutterumpe ut egentlig?

Og er det ingen som bryr seg om muskler? Eller begynner det å bli gammeldags?

Forresten så ser jeg at du har svart på mine innlegg tidligere, så tusen takk ;)

Hehe, jeg merker at rumper ofte går igjen. Hvordan ser ei perfekt gutterumpe ut egentlig?

Forresten så ser jeg at du har svart på mine innlegg tidligere, så tusen takk ;)

Jeg ser aldri på mannerumper. Kunne ikke brydd meg mindre. Jeg ser på høyde og skulderbredde, og må ha stooore, gode overarmer.

Gjest Noen ting

Fast og fin

:-)

Jeg ser aldri på mannerumper. Kunne ikke brydd meg mindre. Jeg ser på høyde og skulderbredde, og må ha stooore, gode overarmer.

Hihi! Jeg har store over- og underarmer. Men uansett, hva er så pent med dette da? Ser det generelt bra ut?

Ei jente jeg data en periode sa også at det var noe hun fort la merke til skjønner du, og hun sa at det ga henne en slags følelse av at mannen var omsorgsfull og forsvarende på en måte. Hun sa at hun elsket følelsen av at sterke armer holdt rundt henne. Føler du også slik?

Hihi! Jeg har store over- og underarmer. Men uansett, hva er så pent med dette da? Ser det generelt bra ut?

Ei jente jeg data en periode sa også at det var noe hun fort la merke til skjønner du, og hun sa at det ga henne en slags følelse av at mannen var omsorgsfull og forsvarende på en måte. Hun sa at hun elsket følelsen av at sterke armer holdt rundt henne. Føler du også slik?

Åh, ja! Det er det mest sexy jeg vet, når skuldrene går ut istedet for skrått ned, og store, sterke overarmer. Det er det som er mann. Det gir inntrykk av at man er stor og sterk, og dermed beskyttende og trygg. Som daten din sa, det er ingenting som er så digg som sterke mannearmer rundt seg. Uten at jeg kan forklare det noe bedre enn dette.

Mye muskler har aldri tiltrukket meg, snarere tvert imot. Men ei snerten rumpe! Mmmm! Skal vi se om jeg klarer å finne igjen rumpe-bildet da...

http://www.bbc.co.uk/drama/babyfather/wallpaper/images/800/bottoms.jpg

Nr. 2 fra høyre der, den er vanvittig deiilig! Passelig rund og den ser deilig myk og samtidig fast ut - skulle gjerne hatt hendene bortpå den der ja! ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...