Gjest mye vil ha mer Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 Noen som kan tipse om sider hvor man kan finne seg en elskerinne? 0 Siter
Gjest Så finner du slike sider Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 Prøv et søk på nettet 0 Siter
Lillemus Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 Jeg fant i sin tid en elsker på www.finnenvenn.no - senere fant jeg han som ble kjæresten min der også. ) 0 Siter
Icora Panter Skrevet 21. oktober 2006 Skrevet 21. oktober 2006 Er jo hundrevis av date sider på nettet. Eks. sexdate er det mange som kun ønsker elskere/elskerinner. Og der er bilder osv litt mindre sensurert enn foreks. Spraydate. Men håper du er singel....? 0 Siter
LarsLur Skrevet 21. oktober 2006 Skrevet 21. oktober 2006 Jeg fant i sin tid en elsker på www.finnenvenn.no - senere fant jeg han som ble kjæresten min der også. ) Så artig da Jeg har vært på finnenvenn et års tid og møtt flere derfra 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.