Gå til innhold

Drømmej**egave til gutter

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Lillemarsipangris

åh astronomi!!!! der må detjo være masse gaver å finne? men han har kanskje mye allerede...?

Jo, men når du sier det, kan jeg jo prøve å finne ut om han mangler noe utstyr.

Takker for at du fikk meg på tanken. Han vil jo sikkert bli glad for å få noe mer utstyr til sin største lidenskap.

:o)

Jo, men når du sier det, kan jeg jo prøve å finne ut om han mangler noe utstyr.

Takker for at du fikk meg på tanken. Han vil jo sikkert bli glad for å få noe mer utstyr til sin største lidenskap.

anytime! :)

hehe skulle bare ønske jeg kunne komme på noe selv til min lille fyr :P

Annonse

Gjest Lillemarsipangris

musikk!!! og reiser! tenkte på å kanskje spille inn en cd til ham, men så er det jo så som så med mine sangtalenter da, men kanskje han vil sette pris på innsatsen???? ellers vet jeg ikke...

Du kan je brenne noen cd-er til han, fullspekket med musikalske godbiter.

:-)

Ser under her at han liker fiske. Ga typen min en sånn flueboks i til bursdagen i sommer, og den ble han superglad for. (Lett å se når man kan sammenlikne med hvor glad han ble da han fikk klær....!)

Men altså, det er kommet en sånn ny flueboks i vinter visstnok, som også har strenger til tubefluene! Dette er visstnok dødhot! *hakke peiling*

Gjest Lillemarsipangris

Ser under her at han liker fiske. Ga typen min en sånn flueboks i til bursdagen i sommer, og den ble han superglad for. (Lett å se når man kan sammenlikne med hvor glad han ble da han fikk klær....!)

Men altså, det er kommet en sånn ny flueboks i vinter visstnok, som også har strenger til tubefluene! Dette er visstnok dødhot! *hakke peiling*

Takker for tips!

ikke dumt ikke dumt! :) får bare ta det etterhvert tror jeg...også blir det vel noe klær, av en eller annen merkelig grunn har de ikke hans str der han er..ikke spør meg hvorfor :P

Da min kjære var i Karibien i fjor (3,5 mnd!) lagde jeg en overraskelsespakke og sendte over. Det var en pusle-gåte (han elsker dem!), jeg brant en cd med kjærlighetssanger på, en eske formet som er hjerte som jeg fyllte med sjokolade, en eventyrsjokolade og sånne røde godterihjerter og et fint kort med bilde av meg selv på. :o) Han ble kjemperørt og kjempeglad og hadde en riktig kosestund inne på lugaren mens han tenkte på meg.

Noe sånt kanskje?

Hvis han har en fritidsinteresse kan du kanskje kjøpe noe som er litt eksklusivt i den forbindelse, noe han ikke tar seg råd til selv? Det skal jeg gjøre til jul!

Da min kjære var i Karibien i fjor (3,5 mnd!) lagde jeg en overraskelsespakke og sendte over. Det var en pusle-gåte (han elsker dem!), jeg brant en cd med kjærlighetssanger på, en eske formet som er hjerte som jeg fyllte med sjokolade, en eventyrsjokolade og sånne røde godterihjerter og et fint kort med bilde av meg selv på. :o) Han ble kjemperørt og kjempeglad og hadde en riktig kosestund inne på lugaren mens han tenkte på meg.

Noe sånt kanskje?

Hvis han har en fritidsinteresse kan du kanskje kjøpe noe som er litt eksklusivt i den forbindelse, noe han ikke tar seg råd til selv? Det skal jeg gjøre til jul!

tusen takk! mange gode forslag her!!! ikke du, du ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...