Gå til innhold

SDD (og andre serieinteresserte)

Anbefalte innlegg

Gjest Princess Peach
Skrevet

Sett serien House M.D.? Skulle på videosjappa og låne film i sta, og endte opp med å kjøpe første sesongen av denne serien istedet. Kjempebra sykehus/legeserie med Hugh Laurie i hovedrollen som den sarkastiske dr. House. Anbefales på det sterkeste, og sesong 2 er herved notert på ønskelista til jul. :)

Fortsetter under...

• Svar 59
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

12

• hare1365380455

6

• hidi

4

• Dorthe

2

Gjest Shira12
Skrevet
  hidi skrev (På 21.10.2006 den 22.42):

Og du forventer hva av hvem!

Er det jeg som er sløv i kveld eller? Jeg skjønte ikke hva du mente.

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg har lurt litt på og kjøpe den.

Digger sykehus serier, og denne har jeg bare fått med meg ca en halv episode av.

Gjest Princess Peach
Skrevet
  Shira12 skrev (På 21.10.2006 den 22.46):

Jeg har lurt litt på og kjøpe den.

Digger sykehus serier, og denne har jeg bare fått med meg ca en halv episode av.

Den er bra, jeg har sett fire episoder i kveld! :)

Gjest Princess Peach
Skrevet
  hidi skrev (På 21.10.2006 den 22.42):

Og du forventer hva av hvem!

Hæ? Jeg bare anbefalte en serie jeg liker.

Annonse

Gjest Shira12
Skrevet
  Princess Peach skrev (På 21.10.2006 den 22.47):

Den er bra, jeg har sett fire episoder i kveld! :)

Da noterer jeg den ned over ting som jeg skal kjøpe.

Blir helt hekta på slike serier jeg, jeg gråt da BBCPrime sluttet og sende mine 2 favoritt serier (sykehusserier)

Skrevet
  Shira12 skrev (På 21.10.2006 den 22.50):

Blir helt hekta på slike serier jeg, jeg gråt da BBCPrime sluttet og sende mine 2 favoritt serier (sykehusserier)

Jeg holder på å se Carnevale nå og den er og bra. Ellers så anbefaler jeg fremdeles den tredje vakten som har 6 sesonger med 22 episoder. Jeg er ferdig med den nå ;o)

Gjest Princess Peach
Skrevet
  Shira12 skrev (På 21.10.2006 den 22.50):

Ja, jeg venter på Grey's Anatomy, den er bestilt. Fikk ikke med meg starten da den begynte på tv2, så jeg fant ut at jeg like godt kunne kjøpe den på dvd. :)

Gjest Shira12
Skrevet
  Dorthe skrev (På 21.10.2006 den 22.52):

Jeg holder på å se Carnevale nå og den er og bra. Ellers så anbefaler jeg fremdeles den tredje vakten som har 6 sesonger med 22 episoder. Jeg er ferdig med den nå ;o)

Jeg har sett litt på den tredje vakten på tv, men ikke dumt med hele sesonger på DVD.

Gjest Shira12
Skrevet
  Princess Peach skrev (På 21.10.2006 den 22.53):

Ja, jeg venter på Grey's Anatomy, den er bestilt. Fikk ikke med meg starten da den begynte på tv2, så jeg fant ut at jeg like godt kunne kjøpe den på dvd. :)

Jeg har sett den på tv.

Men er flere serier jeg kjøper på DVD istedenfor og se på tv, man får jo ikke med seg alt som går, og er det noe spennendes er det helt grusomt og måtte vente en hel uke!

Gjest Princess Peach
Skrevet
  Shira12 skrev (På 21.10.2006 den 23.02):

Jeg har sett den på tv.

Men er flere serier jeg kjøper på DVD istedenfor og se på tv, man får jo ikke med seg alt som går, og er det noe spennendes er det helt grusomt og måtte vente en hel uke!

Ja, jeg gidder ikke å være bundet til et spesielt tidspunkt hver uke, så er det så greit å dra fram en dvd når man kjeder seg. :)

Gjest Shira12
Skrevet
  Princess Peach skrev (På 21.10.2006 den 23.04):

Ja, jeg gidder ikke å være bundet til et spesielt tidspunkt hver uke, så er det så greit å dra fram en dvd når man kjeder seg. :)

Og de dvdène er supre om søndagen. Søndagen har jeg kvalitetstid med sofaen.

Annonse

Skrevet
  Shira12 skrev (På 21.10.2006 den 23.00):

Jeg har sett litt på den tredje vakten på tv, men ikke dumt med hele sesonger på DVD.

Det er helt annerledes når man ser alle episodene og får med den rød tråden. Som ved alle slike serier :o)

Skrevet
  Shira12 skrev (På 21.10.2006 den 22.45):

Er det jeg som er sløv i kveld eller? Jeg skjønte ikke hva du mente.

Hallo! dere spør SDD!

Trenger jeg å si mer?

Gjest Princess Peach
Skrevet
  Shira12 skrev (På 21.10.2006 den 23.07):

Og de dvdène er supre om søndagen. Søndagen har jeg kvalitetstid med sofaen.

Jeg har kvalitetstid med godstolen i kveld. Er småsyk og smertestillende virker ikke. :P

Gjest Princess Peach
Skrevet
  hidi skrev (På 21.10.2006 den 23.10):

Hallo! dere spør SDD!

Trenger jeg å si mer?

Spør ikke om noe, bare tipser om en serie siden han har tipset meg om filmer og serier tidligere. Hva vil du fram til?

Skrevet
  Princess Peach skrev (På 21.10.2006 den 23.12):

Spør ikke om noe, bare tipser om en serie siden han har tipset meg om filmer og serier tidligere. Hva vil du fram til?

Absoøutt ingenting! Synes bare det er kjempekoselig!

klem

Gjest Shira12
Skrevet
  Princess Peach skrev (På 21.10.2006 den 23.11):

Jeg har kvalitetstid med godstolen i kveld. Er småsyk og smertestillende virker ikke. :P

Huff da *blåse på prinsessa*

Jeg steller godt med godtolen min jeg også, den vet at den er høyt elsket!

Gjest Shira12
Skrevet
  Dorthe skrev (På 21.10.2006 den 23.08):

Det er helt annerledes når man ser alle episodene og får med den rød tråden. Som ved alle slike serier :o)

Sant det, jeg får notere den opp på lista over serier jeg vil ha. Får sånn kick innimellom og bestiller. Men akkurat nå har visakortet mitt gjemt seg klokelig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...