Gjest anonym nå.....for anledningen Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 jeg og samboeren har det veldig fint sammen på de aller fleste områder. det føles som om vi på mange måter er sjelsfrender. Han er også min aller nærmeste og aller beste venn! Men han vil så sjelden ha sex!!! Han har absolutt ikke de samme behov som meg. Nå sitter jeg her som en pulserende åre og har nok en gang blitt avvist. Vi har vært sammen i 7 1/2 år og de siste årene vi har ligget sammen kan jeg telle på en hånd. Vi er 30 og 36 år gamle.... Noen som har noen innspill? Han sier rett ut at han ikke har noe stort behov for sex, men et stort behov for nærhet. Å bli strøket på, massert på nakke og rygg får han, men han vil sjelden noe mer. Sist vi hadde noe som kan ligne en intim hyggestund var i april. Da masurberte han meg litt.... Jeg er fortvilet. Er kåt av rødvin og ønsker samleie! Har aldri hatt orgasme tror jeg... Hvorfor vil han ikke når han sier han elsker meg? Er han rett og slett en mann uten så og si sexsuelle behov? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/250937-mann-som-ikke-vil-ha-sex/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
sheba Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 vanskelig spørsmål, men våger meg utpå alikevel... hva slags jobb har han?? arbeidstid? stress? barn? problemer dere imellom? problemene dukker ikke alltid opp som noe klart, det kan være mer skjulte ting f.eks.. han føler seg kanskje udugelig (trenger så absolutt ikke være din feil) men menn har like ofte som oss problemer når det kommer til og sette ord på ting.. ettersom du beskriver har dere det greit isammen, det eneste som skurrer er det seksuelle, jeg synes det du beskriver er lite sex, men har du forsøkt og stille ham spørsmålet? det kan være ganske følsomt for en mann og inrømme vanskeligheter når det kommer til sex, men kan hende om han først våger og åpne seg så prøv og forstå, dette emnet kan være temmelig følsomt og mest sannsynlig er det ikke din feil, men et problem for ham:) åpenhet løser faktisk mange problemer:) lykke til.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/250937-mann-som-ikke-vil-ha-sex/#findComment-1975997 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym nå.... for anledningen Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 vanskelig spørsmål, men våger meg utpå alikevel... hva slags jobb har han?? arbeidstid? stress? barn? problemer dere imellom? problemene dukker ikke alltid opp som noe klart, det kan være mer skjulte ting f.eks.. han føler seg kanskje udugelig (trenger så absolutt ikke være din feil) men menn har like ofte som oss problemer når det kommer til og sette ord på ting.. ettersom du beskriver har dere det greit isammen, det eneste som skurrer er det seksuelle, jeg synes det du beskriver er lite sex, men har du forsøkt og stille ham spørsmålet? det kan være ganske følsomt for en mann og inrømme vanskeligheter når det kommer til sex, men kan hende om han først våger og åpne seg så prøv og forstå, dette emnet kan være temmelig følsomt og mest sannsynlig er det ikke din feil, men et problem for ham:) åpenhet løser faktisk mange problemer:) lykke til.. vi har valgt å ikke få barn ennå. nyter friheten uten og koser oss heller med nevøer og nieser når vi vil. han er ikke i jobb da han sliter med angst. ellers ikke noe stressende hverdag. Vi snakker ellers om alt i grunn, også med jevne mellomrom dette sexproblemet. Han sier det handler om det å miste kontrollen bl.a. og at det tapper så mye energi + at problemet ville vært det samme med andre også enn meg 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/250937-mann-som-ikke-vil-ha-sex/#findComment-1976027 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lundeff Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Dere har, som så mange andre par, kommet inn i fasen "bror og søster". Foreløpig kun sett fra hans side, men du kommer nok sakte og sikkert etter du også. Som bror og søster består ens sexliv stort sett av masse onanering. Man er fortsatt kåt, men ikke på den man bor sammen med. Noen velger faktisk å leve slik gjennom hele livet. Du bør imidlertid bryte. La ikke andre her forlede deg til å tro at det er jobb eller sykdom som er årsaken. Det er kanskje bare hos en av ti at man finner årsaken der. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/250937-mann-som-ikke-vil-ha-sex/#findComment-1976090 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym nå....for anledningen Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Dere har, som så mange andre par, kommet inn i fasen "bror og søster". Foreløpig kun sett fra hans side, men du kommer nok sakte og sikkert etter du også. Som bror og søster består ens sexliv stort sett av masse onanering. Man er fortsatt kåt, men ikke på den man bor sammen med. Noen velger faktisk å leve slik gjennom hele livet. Du bør imidlertid bryte. La ikke andre her forlede deg til å tro at det er jobb eller sykdom som er årsaken. Det er kanskje bare hos en av ti at man finner årsaken der. Ja, kanskje du er inne på noe der med bror og søster-tilværelsen. Men han sier jo det ikke ville vært noe annerledes med andre. Han har hatt det likedan i tidligere forhold - selv om ikke det er noen trøst. Bryte det vil jeg ikke. Vil heller prøve å nøste i det og forsøke å komme noen vei, for jeg elsker jo denne mannen og han elsker meg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/250937-mann-som-ikke-vil-ha-sex/#findComment-1976469 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alt er tiltak Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 vi har valgt å ikke få barn ennå. nyter friheten uten og koser oss heller med nevøer og nieser når vi vil. han er ikke i jobb da han sliter med angst. ellers ikke noe stressende hverdag. Vi snakker ellers om alt i grunn, også med jevne mellomrom dette sexproblemet. Han sier det handler om det å miste kontrollen bl.a. og at det tapper så mye energi + at problemet ville vært det samme med andre også enn meg Du trenger ikke bryte med han som de andre sier her. Det å ha angst og slike psykiske problemer kan føre til nedsatt sexlyst!!Jeg vet alt om det. Hilsen (Jente) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/250937-mann-som-ikke-vil-ha-sex/#findComment-1976537 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest også anonym Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Jeg er gift med en fyr som ikke har så stort sexbehov, og ofte orker han ikke fordi han er sliten og trøtt. Vet du om mannen din er stresset på jobb? Det eneste rådet jeg har er at du ikke maser på ham, men at du kanskje prøver å få ham med tidlig i seng en kveld. Tenk: kos og glem sexen da, men se om han etter hvert får lyst. Jeg vet så godt at det er vanskelig, men en annen ting er at du må snakke med ham. Det er ikke sikkert at det nytter, men fortell om behov og at han tenner deg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/250937-mann-som-ikke-vil-ha-sex/#findComment-1977468 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest no nick today Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Dere har, som så mange andre par, kommet inn i fasen "bror og søster". Foreløpig kun sett fra hans side, men du kommer nok sakte og sikkert etter du også. Som bror og søster består ens sexliv stort sett av masse onanering. Man er fortsatt kåt, men ikke på den man bor sammen med. Noen velger faktisk å leve slik gjennom hele livet. Du bør imidlertid bryte. La ikke andre her forlede deg til å tro at det er jobb eller sykdom som er årsaken. Det er kanskje bare hos en av ti at man finner årsaken der. lundeff skriver: "Du bør imidlertid bryte. La ikke andre her forlede deg til å tro at det er jobb eller sykdom som er årsaken." Jeg tror ikke du hadde fått dette rådet hvis du hadde vært en mann. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/250937-mann-som-ikke-vil-ha-sex/#findComment-1977607 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest salmiakk Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Dere har, som så mange andre par, kommet inn i fasen "bror og søster". Foreløpig kun sett fra hans side, men du kommer nok sakte og sikkert etter du også. Som bror og søster består ens sexliv stort sett av masse onanering. Man er fortsatt kåt, men ikke på den man bor sammen med. Noen velger faktisk å leve slik gjennom hele livet. Du bør imidlertid bryte. La ikke andre her forlede deg til å tro at det er jobb eller sykdom som er årsaken. Det er kanskje bare hos en av ti at man finner årsaken der. Dette mener jeg at du, under andre nick, skriver hver eneste gang noen klager over manglende lyst i parforholdet. Da er du der med en gang og messer om "naturen gang". Det er veldig lettkjennelig og du skriver det samme mølet hver eneste gang. Det blir rett og slett for dumt og det kan virke som du er bitter og har en egen agenda som går ut på å få folk til å gi opp forholdet sitt. At vi ikke er skapt monogame, at et forhold er dømt til å utvikle seg til et bror-søsterforhold etterhvert, at menn av natur vil forplante seg i alle retninger, at det beste er å innse realiteten og gi opp etc..... Rett og slett latterlig er du. Jeg har forstått at du er kynisk og helt sikkert har fått deg en smell, men det holder nå. Få deg en dagbok og skriv frustrasjonene fra deg der. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/250937-mann-som-ikke-vil-ha-sex/#findComment-1977625 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lundeff Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Dette mener jeg at du, under andre nick, skriver hver eneste gang noen klager over manglende lyst i parforholdet. Da er du der med en gang og messer om "naturen gang". Det er veldig lettkjennelig og du skriver det samme mølet hver eneste gang. Det blir rett og slett for dumt og det kan virke som du er bitter og har en egen agenda som går ut på å få folk til å gi opp forholdet sitt. At vi ikke er skapt monogame, at et forhold er dømt til å utvikle seg til et bror-søsterforhold etterhvert, at menn av natur vil forplante seg i alle retninger, at det beste er å innse realiteten og gi opp etc..... Rett og slett latterlig er du. Jeg har forstått at du er kynisk og helt sikkert har fått deg en smell, men det holder nå. Få deg en dagbok og skriv frustrasjonene fra deg der. Du må ikke fortrenge virkeligheten. Man må i blant face realiteter, ta de innover seg, og etablere et levelig liv. Hvorfor lire av seg denne tøysete redsel-strategien? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/250937-mann-som-ikke-vil-ha-sex/#findComment-1977642 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lundeff Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Ja, kanskje du er inne på noe der med bror og søster-tilværelsen. Men han sier jo det ikke ville vært noe annerledes med andre. Han har hatt det likedan i tidligere forhold - selv om ikke det er noen trøst. Bryte det vil jeg ikke. Vil heller prøve å nøste i det og forsøke å komme noen vei, for jeg elsker jo denne mannen og han elsker meg. Han runker mye. Vær sikker. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/250937-mann-som-ikke-vil-ha-sex/#findComment-1977647 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest så bra sagt!!!!! Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Dette mener jeg at du, under andre nick, skriver hver eneste gang noen klager over manglende lyst i parforholdet. Da er du der med en gang og messer om "naturen gang". Det er veldig lettkjennelig og du skriver det samme mølet hver eneste gang. Det blir rett og slett for dumt og det kan virke som du er bitter og har en egen agenda som går ut på å få folk til å gi opp forholdet sitt. At vi ikke er skapt monogame, at et forhold er dømt til å utvikle seg til et bror-søsterforhold etterhvert, at menn av natur vil forplante seg i alle retninger, at det beste er å innse realiteten og gi opp etc..... Rett og slett latterlig er du. Jeg har forstått at du er kynisk og helt sikkert har fått deg en smell, men det holder nå. Få deg en dagbok og skriv frustrasjonene fra deg der. Det var såååå bra sagt. Noen burde skrive dagbok med store bokstaver i stedet for å spreie bitterheta til de som trenger noe helt annet. Det holder nå ja*o* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/250937-mann-som-ikke-vil-ha-sex/#findComment-1977650 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest salmiakk Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Du må ikke fortrenge virkeligheten. Man må i blant face realiteter, ta de innover seg, og etablere et levelig liv. Hvorfor lire av seg denne tøysete redsel-strategien? Synd at du har blitt så skuffet, men det finnes jo psykologer, vet du.... Det blir litt tragisk å skulle hate verden selv om en har blitt skuffet. Du velger selv å fokusere på det negative. Gjør meg en tjeneste og hold dine meninger for deg selv. Du har aldri noe positivt å komme med, bare det sier jo sitt... Lykke til. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/250937-mann-som-ikke-vil-ha-sex/#findComment-1977657 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lundeff Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Synd at du har blitt så skuffet, men det finnes jo psykologer, vet du.... Det blir litt tragisk å skulle hate verden selv om en har blitt skuffet. Du velger selv å fokusere på det negative. Gjør meg en tjeneste og hold dine meninger for deg selv. Du har aldri noe positivt å komme med, bare det sier jo sitt... Lykke til. Hva er det egentlig du prater om?? "Skuffet"? "psykologer"? "hater"? Du aner trolig ikke hvor langt du er unna sannheten... Det må da vel være de som IKKE evner å avslutte et dårlig forhold, som bærer på skuffelse, hat, og som egentlig har behov for å konsultere psykolog? Ikke vi som ser livets realiteter, forholder oss rasjonelt til de, og som nekter å sulle hodeløst videre i et bror-søster forhold? Jeg mener adskillig mindre om deg enn du i din tåpelige virkelighetsfornekting mener om meg, men må innrømme at jeg "ser" noen underliggende frustrasjoner her som du skulle funnet en løsning på, men som du ikke evner å ta tak i? Da er det jo veldig fint å kunne angripe folk på nettet som har vist det motet du selv ikke har... ...forøvrig så har det aldri vært særlig lurt å sette saksdiskusjonen til side, å heller gå til personlige angrep på noen som har valgt en annen vei enn deg...og som tydeligvis har lykkes med det... Du har nok valgt en skikkelig taps-strategi i denne diskusjonen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/250937-mann-som-ikke-vil-ha-sex/#findComment-1977791 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest salmiakk Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Hva er det egentlig du prater om?? "Skuffet"? "psykologer"? "hater"? Du aner trolig ikke hvor langt du er unna sannheten... Det må da vel være de som IKKE evner å avslutte et dårlig forhold, som bærer på skuffelse, hat, og som egentlig har behov for å konsultere psykolog? Ikke vi som ser livets realiteter, forholder oss rasjonelt til de, og som nekter å sulle hodeløst videre i et bror-søster forhold? Jeg mener adskillig mindre om deg enn du i din tåpelige virkelighetsfornekting mener om meg, men må innrømme at jeg "ser" noen underliggende frustrasjoner her som du skulle funnet en løsning på, men som du ikke evner å ta tak i? Da er det jo veldig fint å kunne angripe folk på nettet som har vist det motet du selv ikke har... ...forøvrig så har det aldri vært særlig lurt å sette saksdiskusjonen til side, å heller gå til personlige angrep på noen som har valgt en annen vei enn deg...og som tydeligvis har lykkes med det... Du har nok valgt en skikkelig taps-strategi i denne diskusjonen. Å tro at mennesker som skriver inn her etter råd "suller hodeløst videre" i forholdet fordi de ikke velger den minste motstands vei, som du, er både nedlatende og respektløst. La oss si at du er lykkelig med den veien du har valgt. Hvorfor driver du da et omfattende "misjonsarbeid" som går ut på å spre din egen bitterhet mot alt som heter forhold? Du konkluderer i vei totalt hodeløst og det du skriver er så gjennomsyret av negativitet at ingen, selv ikke du, kan forveksle det med å ha det fint med seg selv. Å gå ut i fra at enhver nedtur i forholdet, uansett hva det skyldes, er grunn til å gå i fra hverandre er latterlig. Tror du livet er en lek? Skal mennesker "kasseres" og familier splittes fordi du gir råd om å gi opp når tenningen på partneren er i en laber periode? Glem at du har det bra med deg selv, i så tilfelle hadde du ikke hatt behov for å spre ditt "glade" budskap i den grad du gjør. Det var mitt siste ord. Kommer ikke til å lese svaret ditt.Meningsløst. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/250937-mann-som-ikke-vil-ha-sex/#findComment-1977876 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lundeff Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Å tro at mennesker som skriver inn her etter råd "suller hodeløst videre" i forholdet fordi de ikke velger den minste motstands vei, som du, er både nedlatende og respektløst. La oss si at du er lykkelig med den veien du har valgt. Hvorfor driver du da et omfattende "misjonsarbeid" som går ut på å spre din egen bitterhet mot alt som heter forhold? Du konkluderer i vei totalt hodeløst og det du skriver er så gjennomsyret av negativitet at ingen, selv ikke du, kan forveksle det med å ha det fint med seg selv. Å gå ut i fra at enhver nedtur i forholdet, uansett hva det skyldes, er grunn til å gå i fra hverandre er latterlig. Tror du livet er en lek? Skal mennesker "kasseres" og familier splittes fordi du gir råd om å gi opp når tenningen på partneren er i en laber periode? Glem at du har det bra med deg selv, i så tilfelle hadde du ikke hatt behov for å spre ditt "glade" budskap i den grad du gjør. Det var mitt siste ord. Kommer ikke til å lese svaret ditt.Meningsløst. Joda, du kommer til å lese svaret mitt, men du har låst deg fra å svare. Forøvrig får du bare kave videre i den gjørma du har brakt deg opp i, men la ikke din desperasjon gå ut over folk du møter på nettet som ikke støtter deg. Jeg vil påstå det er mer ansvarlig og seriøst å avslutte et forhold der tenningen på partneren har forsvunnet, enn å grave seg lenger ned i gjørma. Hverken barn eller voksne har godt av det. Barn fortjener foreldre som opptrer ærlig og redelig, og ikke lever ikke bak falske fasader. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/250937-mann-som-ikke-vil-ha-sex/#findComment-1978391 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Joda, du kommer til å lese svaret mitt, men du har låst deg fra å svare. Forøvrig får du bare kave videre i den gjørma du har brakt deg opp i, men la ikke din desperasjon gå ut over folk du møter på nettet som ikke støtter deg. Jeg vil påstå det er mer ansvarlig og seriøst å avslutte et forhold der tenningen på partneren har forsvunnet, enn å grave seg lenger ned i gjørma. Hverken barn eller voksne har godt av det. Barn fortjener foreldre som opptrer ærlig og redelig, og ikke lever ikke bak falske fasader. Jeg gjennkjenner også det mølet du skriver. Hver gang dukker du opp med dette "innse at han ikke tenner på deg" maset. Det begynner å bli gammelt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/250937-mann-som-ikke-vil-ha-sex/#findComment-1978853 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Han runker mye. Vær sikker. Ja for du VET hva hennes mann gjør. Det finnes menn som har liten seksuall lyst, dermed er de ikke lysten på sex, hverken runking eller sex. Til trådstarter, hva med å foreslå lyst fremkallende midler? Enten natur preparat eller på resept? Se om det kan få opp sexlysten? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/250937-mann-som-ikke-vil-ha-sex/#findComment-1978854 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym nå... for anledningen Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Ja for du VET hva hennes mann gjør. Det finnes menn som har liten seksuall lyst, dermed er de ikke lysten på sex, hverken runking eller sex. Til trådstarter, hva med å foreslå lyst fremkallende midler? Enten natur preparat eller på resept? Se om det kan få opp sexlysten? Ja, det skal jeg faktisk ta opp for ham som et mulig alternativ. Han har også sagt han gjerne vil vi kan ta turen til en sexolog for han sier det er meg han vil ha. Og jeg tror han i det, tror ikke det er sånn at det er at han ikke har noen tenning på kun meg. Vi snakker heldigvis veldig åpent i vårt forhold, og han er en mann som liker å vise føleser og en svært god samtalepartner. Så denne mannen vil jeg heller gå løype sammen med og kjempe sammen for å kunne få i gang et mer hyppigere og normalt sexliv. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/250937-mann-som-ikke-vil-ha-sex/#findComment-1978858 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lundeff Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Det var såååå bra sagt. Noen burde skrive dagbok med store bokstaver i stedet for å spreie bitterheta til de som trenger noe helt annet. Det holder nå ja*o* Når ble ÆRLIGHET det samme som bitterhet? Bitterheten er det slike som du som står for, som etterhvert har funnet ut at verden/naturen ikke ser sånn ut som du ønsker å forme den oppi et naivt hode. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/250937-mann-som-ikke-vil-ha-sex/#findComment-1978885 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.